Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Έρευνα ικανοποίησης πελατών τηλεπικοινωνιακών παροχών

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2013-00070.pdf (720.2Kb)
    Ημερομηνία
    2013-08-01
    Συγγραφέας
    Γιαννακέλλη, Αικατερίνη
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στην παρούσα έρευνα γίνεται διερεύνηση ποιοι παράγοντες προσδιορίζουν την ικανοποίηση των πελατών τηλεπικοινωνιακών παρόχων στην Ελλάδα και ποιες είναι οι συνέπειες στην ικανοποίηση των πελατών. Για τον σκοπό αυτό προτείνεται ένα θεωρητικό πλαίσιο βασισμένο σε τέσσερις προσδιοριστικούς παράγοντες (τιμολογιακή πολιτική, φήμη, εξυπηρέτηση πελατών και ποιότητα υπηρεσιών) οι οποίοι οδηγούν στην ικανοποίηση του πελάτη και όταν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος τότε διαμορφώνει μία συγκεκριμένη συμπεριφορά σχετικά με την πιστότητα προς τον πάροχο, διάδοση των υπηρεσιών σε τρίτους και μείωση της πρόθεσης αλλαγής παρόχου. Από τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι κυρίως η εξυπηρέτηση πελατών και εν συνεχεία η φήμη και η τιμολογιακή πολιτική επηρεάζουν τον βαθμό ικανοποίησης του πελάτη και ότι αυτό έχει ως αποτέλεσμα την διάδοση σε τρίτους, πιστότητα και μείωση της πρόθεσης αλλαγής παρόχου, ενώ διαπιστώθηκε ότι η ποιότητα των υπηρεσιών δεν επηρεάζει την ικανοποίηση του πελάτη. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρίες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να κατανοήσουν τα στοιχεία τα οποία έχουν άμεση επιρροή στην ικανοποίηση του πελάτη επικεντρώνοντας την προσοχή τους στην βελτίωση των παραπάνω παραγόντων με απώτερο σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση πελατών στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που επικρατεί στην Ελλάδα την εποχή αυτή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1350
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013