Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα
Abstract
Σε ένα περιβάλλον συνεχώς εξελισσόμενο, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση όχι μόνο των οργανισμών του ιδιωτικού αλλά και των υπηρεσιών του δημοσίου τομέα. Οι κυβερνητικές οργανώσεις καταβάλλουν καθημερινά προσπάθειες προκειμένου να βελτιώσουν και να εκσυγχρονίσουν την Δημόσια Διοίκηση. Η κατάσταση όμως που επικρατεί στις περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες ανατρέπει τις υποσχέσεις της Πολιτείας για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, πάταξη της γραφειοκρατίας, διαφάνεια κ.λπ.
Το 2001 λειτούργησαν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών για να ανατρέψουν τα μέχρι τότε δεδομένα.
Η παρούσα διπλωματική έχει ως σκοπό την καταγραφή των απόψεων των πολιτών για την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρέχουν γενικά τα ΚΕΠ και ειδικότερα το ΚΕΠ Δ.Ε. Νέας Αλικαρνασσού. Για τον λόγο αυτό διεξαγάγαμε έρευνα, μέσω της οποίας έγινε προσδιορισμός του επιπέδου ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το συγκεκριμένο ΚΕΠ. Η έρευνα αυτή στηρίζεται στην ανάλυση και επεξεργασία 115 ερωτηματολογίων τα οποία συμπλήρωσαν πολίτες που προσέρχονται στο εν λόγω ΚΕΠ προκειμένου να εξυπηρετηθούν.
Μέσα από την έρευνα καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών που συμμετείχε είναι ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες που τους παρέχει το εν λόγω ΚΕΠ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλλουν στην λήψη των κατάλληλων μέτρων για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στον πολίτη.