Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχιώτης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚαραμπέρη, Μαρία
dc.contributor.otherKaramperi, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-30
dc.date.accessioned2013-07-30T11:04:59Z
dc.date.available2013-07-30T11:04:59Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-07-30
dc.identifier.otherMBA/2013/00109el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1330
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού σε κάθε εργασιακό χώρο αποτελεί βασικό ζήτημα για τα ανώτερα διοικητικά στελέχη, αφού συνδέεται με την αύξηση της αποδοτικότητας. Η σπουδαιότητα της υποκίνησης έγκειται στο γεγονός ότι συμβάλλει στην ενεργοποίηση των δυνατοτήτων και ικανοτήτων των εργαζομένων με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητάς τους έτσι ώστε να δημιουργούνται ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στον οργανισμό. Σε μία εποχή με συνεχείς και επαναλαμβανόμενες αλλαγές σε όλους τους τομείς, αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε στην Ελλάδα, υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για υποκίνηση αφού σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον φαίνεται ότι η μόνη λύση είναι η έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό. Οι θέσεις των εργαζομένων ακόμη και του δημόσιου τομέα είναι επισφαλείς με αποτέλεσμα πολλές φορές να μειώνεται η παραγωγικότητα και η αποτελεσματικότητα τους. Έτσι, ο κάθε οργανισμός καλείται να εντοπίσει τα κίνητρα που είναι σε θέση να υποκινήσουν και να παρακινήσουν τους εργαζομένους για να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους. Η παρούσα διατριβή έχει ως στόχο να μελετήσει το φαινόμενο της υποκίνησης και να εντοπίσει τους παράγοντες που υποκινούν τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 72 διοικητικοί υπάλληλοι του Γενικού Νοσοκομείου Ελευσίνας «Θριάσιο» και πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2013. Οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου, που εξέταζε τους παράγοντες υποκίνησης και την επίδρασή τους στη συνολική ικανοποίηση των εργαζόμενων. Από τα αποτελέσματα της εργασίας προκύπτει ότι ισχυρότερος παράγοντας υποκίνησης για το δείγμα αναδείχτηκε ο παράγοντας επιτεύγματα ενώ ακολουθούν η αμοιβή, οι συνάδελφοι και ασθενέστερος τα χαρακτηριστικά εργασίας, παρουσιάζοντας αρκετές στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις με υποομάδες του δείγματος. Όσο αφορά την επαγγελματική ικανοποίηση του προσωπικού διαπιστώνουμε ότι κινείται σε μέτρια επίπεδα για το σύνολο του δείγματος.el_GR
dc.format.extent88 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΗ υποκίνηση του διοικητικού προσωπικού σε έναν οργανισμό σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Περίπτωση Γ.Ν.Ε. Θριασίουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractHuman resources motivation in every workplace constitutes major issue for senior managers, because it is connected with the increase efficiency. The importance of motivation lies in the fact that it contributes to the activation of the skills and potential of employees in order to increase their efficiency and productivity thereby creating competitive advantages for the organization. In an era of continuous and repeated changes in all areas, a result of economic crisis we are experiencing in Greece, there is a greater need for stimulation since in a volatile economic environment seems that the only solution is to focus on human resources. The workers positions even in the public sector are precarious often resulting in reducing their productivity and efficiency. Thus, each organization should identify the incentives that are able to stimulate and motivate employees to maximize their performance. The present study aims to investigate the phenomenon of incitement and to identify the factors that motivate the workers during the economic crisis. The sample of the research was comprised by 72 employees of the General Hospital of Eleusis "Thriassio" and took place in February 2013. The participants answered a structured questionnaire with closed-type questions, which examined the factors of stimulation and their impact on overall employee satisfaction. The results of the research showed that achievements is proved to be the strongest motivation factor, followed by remuneration, co workers and job attributes which is proved to be the weakest, presenting several statistically significant correlations with subsets of the sample. Regarding job satisfaction of staff find that moving at moderate levels for the whole sample.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record