Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧασάπης, Κρίστης
dc.contributor.authorΛούης, Κυπριανός
dc.contributor.otherLouis, Kyprianos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-25
dc.date.accessioned2013-07-25T11:01:48Z
dc.date.available2013-07-25T11:01:48Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-07-25
dc.identifier.otherMBA/2013/00153el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1313
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή χρησιμοποιεί ως μελέτη περίπτωσης το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA- Διοίκηση Επιχειρήσεων 2012-2013 (στη Λευκωσία και στη Λεμεσό μόνο) που προσφέρει το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) και προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με τη βιωσιμότητα του ΑΠΚΥ ως δημόσιου τριτοβάθμιου ιδρύματος και την προοπτική ανάπτυξης του εν λόγω μεταπτυχιακού, υπό το πρίσμα που συν-διαμορφώνεται με βάση: α) τις πιο πρόσφατες σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις (πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, skype κ.ά.), β) τις ακραίες και ραγδαίες οικονομικές εξελίξεις στην Κύπρο με την κατάρρευση του τριτογενούς τομέα στον οποίο οι απόφοιτοι του ΜΒΑ φιλοδοξούσαν, όταν εισήχθηκαν, να απασχοληθούν ως καταρτισμένα στελέχη στη λήψη αποφάσεων, αλλά και γ) τις διεθνείς-περιφερειακές και τοπικές εξελίξεις στο τοπίο της ανώτατης εκπαίδευσης που λαμβάνονται σε κοινοτικά όργανα, διεθνείς οργανισμούς ή συνόδους (π.χ. ΕΗΕΑ , Συνθήκη της Μπολόνια κ.ά.) Η ποιότητα, η αριστεία και οι δυνατότητες απασχόλησης των φοιτητών των τριτοβάθμιων συστημάτων ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι ζητήματα που απασχολούν τα κράτη και τους θεσμούς τους σε διεθνές επίπεδο και ζητούν σύγκλιση των εκπαιδευτικών τους ιδρυμάτων, όπως επίσης και προσαρμογή τους στα νέα διεθνή δεδομένα, συμμετοχή ή λογοδότησή τους σε διάφορα επίπεδα ή και συν-διαμόρφωσή τους με εταίρους στη λήψη αποφάσεων. Η περίπτωση του ΑΠΚΥ είναι ενδιαφέρουσα διότι είναι το μόνο κυπριακό ΑΕΙ που παρέχει ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η ανάγκη για χαρτογράφηση του τοπίου του (όραμα, αποστολή, εισροές, εκροές, περιθώρια βελτίωσης και διαχείρισης ‘κινδύνων’ αλλά και περιθώρια ανάπτυξης-επέκτασης), καθώς και για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγησή του σε μια σειρά από παραμέτρους είναι σημαντική για να ληφθούν υπόψη από τον οργανισμό του ΑΠΚΥ για περαιτέρω αξιοποίησή τους.el_GR
dc.format.extent76 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΑνοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.subjectOpen and Distance Learningel_GR
dc.subjectOpen University of Cyprusel_GR
dc.titleΟι προοπτικές που διανοίγονται για το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) ως ίδρυμα τριτοβάθμιας, ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. (Με βάση τις απόψεις της διοίκησης, της διοικούσας επιτροπής και των μεταπτυχιακών φοιτητών του MBA του ΑΠΚΥ)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe case study for this dissertation is the MBA Business Administration 2012-2013 offered by OUC (branches are functioning in Nicosia and Limassol only). The research questions are relevant to the viability of the OUC as a public tertiary institution and the MBA’s prospects for development under the new circumstances based on: a) the most recent technological developments (moodle platform, skype etc), b) the radical financial developments in Cyprus with the collapse of the tertiary sector in which the MBA graduates were aspiring when they entered the course to be employed as well grounded executives in decision making and policy planning, but also, c) the international, regional and local developments in the higher education area which taken into consideration in E.U. policies international organizations or meetings (e.g. EHEA, Bologna etc). The quality, excellence in education and the employability prospects of students of tertiary ODL (open and distance learning) courses are issues which occupy the states and their institutions at an international level, seeking to adjust to the new international settings, participate and be accountable in different levels and/or shape with stakeholders in decision making. OUC’s case is extremely interesting because it’s the only higher institution in Cyprus acknowledged by law to provide solely distance courses. The need for mapping its image (vision, mission, input, output, possible improvement and risk management but also development-expansion), as well as internal and external evaluation of various parameters are important and need to be considered by OUC for further exploitation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής