Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς – Δεδομένα από το χώρο των χημικών
 
  • Details
Options

Αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς – Δεδομένα από το χώρο των χημικών

Author(s)
Παπανικολάου, Γαβριηλία
Date Issued
2022-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Υπόβαθρο: Το βιομηχανικό μάρκετινγκ και η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανίας αποτελεί εδώ και χρόνια σημαντικό τομέα στο χώρο των επιχειρήσεων για την ευημερία και την εξέλιξη τους. Πόσο δε μάλλον, σε ένα τόσο απαιτητικό και συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον (digital transformation etc.), αλλά και σε ένα τόσο σημαντικό τομέα όπως ο χώρος των χημικών που συνδέεται με φάρμακα, τρόφιμα, υλικά, βιοτεχνολογία κ.α.
Στόχος: Με βάση αυτό το υπόβαθρο ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς λαμβάνοντας υπόψιν δεδομένα από το χώρο των αντιδραστηρίων, τα οποία χρησιμοποιούνται σε εταιρείες χημικών, φαρμακευτικές, εταιρίες τροφίμων, βιοτεχνολογικών προϊόντων κ.α. Δηλαδή να αποσαφηνιστούν οι διαδικασίες που ορίζουν την αγοραστική συμπεριφορά των βιομηχανικών αγορών, οι παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα μάρκετινγκ στη βιομηχανική αγορά, η διαδικασία αγοράς των βιομηχανικών προϊόντων και ο εντοπισμός των σταδίων στρατηγικού σχεδιασμού του βιομηχανικού μάρκετινγκ στο χώρο των χημικών.
Μεθοδολογία: Η παρούσα εργασία πραγματοποιείται με συλλογή δευτερογενών στοιχείων από τη διεθνή βιβλιογραφία και εκτελείται ποιοτική έρευνα για τη διερεύνηση των ερωτημάτων που τίθενται.
Αποτελέσματα: Το βασικό στοιχείο όσον αφορά ένα χημικό συστατικό είναι η ποιότητα και η ασφάλεια. Οι ανθρώπινες σχέσεις, η ποιότητα σε συνδυασμό με την τιμή, η αξιολόγηση, οι διαπραγματεύσεις αποτελούν κλειδιά για την αγοραστική συμπεριφορά στον χώρο των αντιδραστηρίων. Ο ρόλος των τμημάτων και η ηγεσία παίζει καθοριστικό ρόλο για την αξιολόγηση της ζήτησης και των ευκαιριών που παρουσιάζονται ιδιαίτερα για προϊόντα καινοτομίας, για τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων της παρούσας εποχής, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού, για τη συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις παγκόσμιου ή τοπικού βεληνεκούς, επεκτείνοντας τις δυνατότητες συνεργασίας της εταιρείας τους. Επιπλέον, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη δεδομένα για την προστασία του περιβάλλοντος, των φυσικών πόρων και ότι σχετίζεται με την πράσινη χημεία, την βιωσιμότητα, την ενέργεια και όλες τις πτυχές της αειφόρου ανάπτυξης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
xi, 51 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Αγοραστική συμπεριφορ...

Buying behavior

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2022-00988.pdf

Size

601.29 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):7b1090cb16edf8bedd5abd7c0d3534a7

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly