Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπάμπης, Οικονόμου
dc.contributor.authorΤσουμάνη, Ναταλία
dc.contributor.otherTsoumani, Natalia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-07-29
dc.date.accessioned2011-08-02T09:39:31Z
dc.date.available2011-08-02T09:39:31Z
dc.date.copyright2010-06
dc.date.issued2011-08-02
dc.identifier.otherΔΜΥ/2010/00028el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/130
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εκτίμηση του βαθμού ικανοποίησης των ασφαλισμένων του ταμείου υγείας της ΔΕΗ απο τις υπηρεσίες υγείας της ΔΕΗ στο Νομό Ηρακλειου Κρήτης. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα των ατόμων ήταν 117 άτομα ηλικίας 18-75 ετών. Στη συγκεκριμένη έρευνα διανεμήθηκαν 160 ερωτηματολόγια ΄λλά αξιοποιήθηκαν τα 117. Τα 43 ερωτηματολόγια που απορρίφθηκαν ήταν συμπληρωμένα ελλιπώς. Ο βαθμός ανταπόκρισης ΄΄ηταν 73,1%. Στην παρούσα μελέτη το 59,8% είναι άνδρες και το 40,2% γυναίκες με μέση τιμή ηλικίας τα 50 έτη και τυπική απόκλιση +14. Το μεγαλύτερο ποσοστό 48,7% θεωρεί την υγεία του καλή, το 24,8% πολύ καλή και το 23,9% μέτρια. Ο μέσος όρος μηνιαίου εισοδήματος των ασφαλισμένων της ΔΕΗ είναι 1600-2000ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό 18,7% θεωρεί την υγεία του καλή, το 24,8% πολύ καλή και το 23,9% μέτρια. Το 44,4% στο σύνολο των ασφαλισμένων απάντησε οτι η μεγαλύτερη έλλειψη στις υπηρεσίες υγείας του ασφαλιστικού ταμείου της ΔΕΗ παρουσιάζεται σε γιατρούς, το 30,8% σε υποδομή και το 17,1% σε εξειδικευμένες εξετάσεις. Ο χρόνος αναμονής στις υπηρεσίες υγείας του ασφαλιστικού ταμείου της ΔΕΗ είναι κατά μέσο όρο 10-15 λεπτά (σε ποσοστό65,8%). Η ποιότητα του περιβάλλοντος θεωρείται καλή (42,7%) και πολύ καλή (30,8). Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όσον αφορά το κτίτιο του ασφαλιστικού ταμείου, είναι ο χώρος στάθμευσης (53,8%) και αμέσως μετά ακολουθεί η απόσταση απο τον τόπο διαμονής των ασφαλισμένων(18,8%). Η ικανοποίηση των εργαζομένων της ΔΕΗ απο το ασφαλιστικό τους ταμείο είναι καλή (51,3) και πολύ καλή (37,6%). Στατιστικά σημαντικέ διαφορές (p-value<0.05) παρουσιάζονται ανάμεσα στα δυο φύλα, με τις γυναίκες να απαντούν ότι η ικανοποίηση γενικά είναι καλή, σε ποσοστό 46,8% και πολύ καλή σε ποσοστό 40,4% ενώ στους άνδρες τα ποσοστά κυμαίνονται στο 54,3% και στο 37,5 αντίστοιχα. Οι ασφαλισμένοι της ΔΕΗ δείχνουν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι σπο τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις οικονομικές αποζημιώσεις που τους παρέχονται. Το εισόδημα τους είναι αρκετά υψηλό, θεωρούν την υγεία τους πολύ καλή και καλή κατά την πλειοψηφία και επικεντρώνουν σε συγκεκριμένες ελλείψεις όσον αφορά τις παροχές υγειονομικής περίθαλψης. Γενικότερα νιώθουν οικειότητα με όλο το προσωπικό, επικρατεί ένα φιλικό και όχι καθαρά υπηρεσιακό περιβάλλον και εντόπίζουν προβλήματα, όσον αφορά τις κτιριακές υποδομές, με βασικότερο το χώρο στάθμευσης.el_GR
dc.format.extent100 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΑσφαλιστικό ταμείο ΔΕΗel_GR
dc.subjectΥπηρεσίες υγείαςel_GR
dc.titleΟ βαθμός ικανοποίησης των ασφαλισμένων του ταμείου της ΔΕΗ απο τις υπηρεσίες υγείας: η περίπτωση του νομού Ηρακλείου της Κρήτηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of the present study is the estimation of the degree of satisfaction of the insured members of the PPC Health Fund from the health services in thw prefevture of Heraklion Crete. The method used was random sampling. The sample of the individuals was composed of 117 persons aged 18 to 75 years. In this paricular research 160 questionnaires were distributed, but 117 were utilised. The 43 questionnaires rejected were inadequately completed. The response rate was 73.1%. In the present study 59.8% are men and 40.2% women with an average age of 50 years and a standard deviation of 14. The greater percentage of 48.7% considers its health to be good, 24.8% very good and 23.9% moderate. The average monthly income of the insured members of PPC is 1600-200 euro. The geater percentage of 48.7% considers its helath to be good, 24.8% very good and 23.9% moderate. 44.4% of the total insured membersanswered that the greatest shortage of the insurance scheme relates to doctors 30.8% to infrastructure and 17.1% to specialized examinations. The time of waiting at the health fund's premises is in average 10-15 minutes (for a percentage of 65.8%. The quality of environment is deemed to be ggod (51.3%)and very good (30.8). The greatest problem in relation to the fund's premises is parking space (53.8%)followed by the distance from the insured member's place of residence (18.8%). The satisfaction of the PPC employees from their health insurance fund is good (51.3%) and very good (40.4%). Statistically, important differences (p-value<0.05) appearbetween the two sexes with women being well satisfied (46.8% and very satisfied (40.4%) while for men the percentages amount to 54.3% and 35.7% respectively. The insured members of the PPC insurance fund appear paricularly satisfied from the devices provided and the economic compensation provided to them. Their income is quite high, their majority considers their health to be very good and good and they focus on certain shortages in relation to the provision of health care. Generally they feel comfortable with the staff the prevailing environment is firendly and not purely official and they identify problems in relation to the building infrastructure, with the greatest being parking place.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record