Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ κομπόστας ροδακίνου στην Ε.Α.Σ. Γιαννιτσών

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00147.pdf (1.034Mb)
    Date
    2013-07-25
    Author
    Χατζηστρατή, Αναστασία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η βιομηχανία κονσερβοποίησης ροδάκινου είναι από τους ανταγωνιστικότερους παραγωγικούς κλάδους της Ελλάδας, αφού περίπου το 98% της παραγωγής εξάγεται στις διεθνείς αγορές και μάλιστα με μεγάλη γεωγραφική διασπορά. Η ΕΑΣ Γιαννιτσών δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό από το 1994. Τα ποσοστά εξαγωγών της επιχείρησης κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ τα τελευταία χρόνια μειώνονται ακόμη περισσότερο λόγω της χρηματοοικονομικής κρίσης και μείωσης της ζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο, παράλληλα με τον σφοδρό ανταγωνισμό από ομοειδή προϊόντα άλλων χωρών, κυρίως της Κίνας, με φθηνότερο κόστος παραγωγής. Η λύση για την ανάκαμψη της ΕΑΣ και την ανάπτυξή της είναι η υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών μάρκετινγκ. Μέσα από την ανάπτυξη του στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ, που θα συνδέεται άμεσα με την αποστολή και το όραμα της οργάνωσης, θα επιχειρηθεί η διαφοροποίηση του προϊόντος για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος επιτυγχάνοντας τη βελτίωση του μεριδίου της στις διεθνείς αγορές.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1309
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013