Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης και ο αποκλεισμός διαφημίσεων στο διαδίκτυο
 
  • Details
Options

Η επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης και ο αποκλεισμός διαφημίσεων στο διαδίκτυο

Author(s)
Σεργίδου, Δανάη
Date Issued
2022-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Tο διαδίκτυο θεωρείται το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εργαλείο του μάρκετινγκ και η σημαντικότητα του ως διαφημιστικό μέσο είναι αναμφισβήτητη. Η ψηφιακή διαφήμιση κερδίζει έδαφος κάθε χρόνο, χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που παρέχει σε κάθε επιχείρηση καθώς είναι πιο αποτελεσματική και πιο οικονομική σε σχέση με άλλα μέσα. Τα τελευταία χρόνια, ο συνδυασμός της αναμενόμενης αύξησης της ψηφιακής διαφήμισης και της φθίνουσας αποτελεσματικότητας της έχει οδηγήσει τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών αποκλεισμού διαφημίσεων (adblocking).
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να διερευνήσει την επίδραση της ψηφιακής διαφήμισης και τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στον αποκλεισμό διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Στο πρώτο μέρος, ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο όπου αρχικά, αναλύεται η εξέλιξη της διαφήμισης, τα χαρακτηριστικά της και τα μέσα επικοινωνίας που την προβάλλουν. Στη συνέχεια, επικεντρώνεται στη ψηφιακή διαφήμιση, στα χαρακτηριστικά της, στις μορφές της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στο φαινόμενο του αποκλεισμού διαφημίσεων, τις εφαρμογές και τους παράγοντες που οδηγούν τους καταναλωτές να αποφεύγουν τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Η διερεύνηση και η ανάδειξη αυτών των παραγόντων αποτελεί σημαντικό εργαλείο και θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το θεωρητικό πλαίσιο στηρίζεται σε ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας με λέξεις-κλειδιά όπως διαφήμιση (advertising), ψηφιακή διαφήμιση (digital advertising) και αποκλεισμός διαφημίσεων (adblocking). Στο δεύτερο μέρος, διενεργήθηκε διαδικτυακή έρευνα και συλλέχθηκαν πρωτογενή δεδομένα από τυχαίο δείγμα 137 ατόμων. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι καταναλωτές παρόλο το βομβαρδισμό διαφημίσεων που δέχονται καθημερινά στο διαδίκτυο, δεν επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά και την πρόθεση για αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών και χρησιμοποιούν εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων. Εν κατακλείδι, εξάγεται το συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές πλέον αποφεύγουν όλο και περισσότερο την διαφήμιση και αυτό θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης αλλά και ως πότε οι διαδικτυακοί πάροχοι υπηρεσιών θα μπορούν να παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες στους χρήστες.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 86 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Ψηφιακή διαφήμιση

Digital advertising

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2022-00994.pdf

Size

1.91 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):05d6f368395bf726367dc914e6615528

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly