Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Οι τεχνικές εξουδετέρωσης και η επίδραση τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα βιολογικά προϊόντα διατροφής
 
  • Details
Options

Οι τεχνικές εξουδετέρωσης και η επίδραση τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα βιολογικά προϊόντα διατροφής

Author(s)
Μιχαηλίδου, Μαρία
Date Issued
2021-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα διατριβή είχε ως σκοπό να προωθήσει την έρευνα στην καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στον τομέα των βιολογικών προϊόντων διατροφής, ένα τομέα άρρηκτα συνδεδεμένο με την αειφόρο ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα, έγινε μια προσπάθεια να μελετηθούν οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές προσπαθούν να εξορθολογήσουν τις κατά τα άλλα ανήθικες προς το περιβάλλον και την υγεία τους αγοραστικές τους αποφάσεις. Η έρευνα προσπαθεί να δώσει έμφαση συγκεκριμένα προς τα βιολογικά προϊόντα λαμβάνοντας υπόψιν την συσχέτιση τους με την φιλικότητα ως προς το περιβάλλον. H μεθοδολογία που ακολουθείται είναι η ποιοτική μέθοδος όπου γίνεται χρήση της ημιδομημένης συνέντευξης με σκοπό την παροχή πληροφοριών σχετικά με τις γνωστικές διεργασίες και πως αυτές σχετίζονται με τις αποκλίσεις στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Εφαρμόζοντας την τεχνική της εξουδετέρωσης στα αποτελέσματα των συνεντεύξεων, εξάχθηκαν συμπεράσματα που σχετίζονται με την ανισότητα μεταξύ των στάσεων, των προθέσεων και των αγοραστικών συμπεριφορών των καταναλωτών γύρω από την αειφόρο ανάπτυξη και τις διατροφικές επιλογές. Σε γενικότερες γραμμές, φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές έχουν μια μειωμένη αντίληψη γύρω από τις έννοιες βιολογικό προϊόν και αειφορία. Επιπλέον, οι έννοιες αυτές φαίνεται να μην αποτελούν μέρος της νοοτροπίας του συνόλου της Κυπριακής κοινωνίας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
70 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Καταναλωτική συμπεριφ...

Consumer behavior

Καταναλωτική συμπεριφ...

Consumer behavior -- ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2021-00927.pdf

Size

854.75 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6100c37d1cc5aca7665fa54e5dc96c8c

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly