Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Συμεών
dc.contributor.authorΑσημακόπουλος, Χρήστος
dc.contributor.otherAsimakopoulos, Christos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-08
dc.date.accessioned2013-07-08T11:27:35Z
dc.date.available2013-07-08T11:27:35Z
dc.date.copyright2013-05
dc.date.issued2013-07-08
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2013/00082el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1260
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε αυτή την εργασία μελετάται πως η Πανελλήνια τράπεζα συνδέεται με τους πελάτες της εν μέσω της κρίσης της ελληνικής οικονομίας. Ως δείκτης μέτρησης αυτής της σχέσης θα χρησιμοποιηθεί η ικανοποίηση των πελατών της τράπεζας. Η μέτρηση της ικανοποίησης θα πραγματοποιηθεί με το μοντέλο της Πολυκριτήριας Ανάλυσης Ικανοποίησης το οποίο για την μέτρηση βασίζεται σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο έξι διαστάσεων. Κάθε διάσταση του ερωτηματολογίου διερευνά και άλλο χαρακτηριστικό του τραπεζικού προϊόντος της Πανελλήνιας τράπεζας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του μήνα Μαρτίου του έτους 2013. Τα αποτελέσματα τις έρευνας δείχνουν ότι η ικανοποίηση των πελατών της τράπεζας μειώνεται μετά την υπαγωγή της χώρας στον μηχανισμό στήριξης. Όμως οι πηγές της ικανοποίησης και μη των πελατών της τράπεζας προκύπτουν από τα ίδια χαρακτηριστικά του προϊόντος τόσο πριν όσο και μετά την προσφυγή της χώρας στον μηχανισμό στήριξης. Περαιτέρω, τα χαρακτηριστικά αυτά του τραπεζικού προϊόντος συνδέονται άμεσα με την κερδοφορία της τράπεζας.el_GR
dc.format.extent59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΤραπεζική κρίσηel_GR
dc.subjectΤραπεζική κρίση -- Ελλάδαel_GR
dc.subjectΠανελλήνια τράπεζα -- Σχέσεις πελατώνel_GR
dc.subjectFinancial crisis -- Greeceel_GR
dc.titleΟι σχέσεις των πελατών με την Πανελλήνια Τράπεζα στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this study is to investigate how Panellinia Bank connects to its customers before and after the submission of Greek economy to the financial support of its creditors. The satisfaction of the bank’s customers is used as a benchmark for the assessment of the way the bank connects to its customers. The measurement of the satisfaction takes place with the Multicriteria Satisfaction Analysis model which is based to a structured questionnaire comprised by six dimensions. Each one of the dimensions measures a different aspect of the product that Panellinia Bank offers. The satisfaction survey took place during March of 2013. The results of the survey show that the satisfaction of the customers decreased after the submission of Greece to economic support. Moreover, the dimensions of the bank product that cause customers satisfaction or dissatisfaction are not changed between these two eras. Finally, these dimensions are directly connected to the profitability of the bank.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record