Οι σχέσεις των πελατών με την Πανελλήνια Τράπεζα στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης
Abstract
Σε αυτή την εργασία μελετάται πως η Πανελλήνια τράπεζα συνδέεται με τους πελάτες της εν μέσω της κρίσης της ελληνικής οικονομίας. Ως δείκτης μέτρησης αυτής της σχέσης θα χρησιμοποιηθεί η ικανοποίηση των πελατών της τράπεζας. Η μέτρηση της ικανοποίησης θα πραγματοποιηθεί με το μοντέλο της Πολυκριτήριας Ανάλυσης Ικανοποίησης το οποίο για την μέτρηση βασίζεται σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο έξι διαστάσεων. Κάθε διάσταση του ερωτηματολογίου διερευνά και άλλο χαρακτηριστικό του τραπεζικού προϊόντος της Πανελλήνιας τράπεζας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του μήνα Μαρτίου του έτους 2013. Τα αποτελέσματα τις έρευνας δείχνουν ότι η ικανοποίηση των πελατών της τράπεζας μειώνεται μετά την υπαγωγή της χώρας στον μηχανισμό στήριξης. Όμως οι πηγές της ικανοποίησης και μη των πελατών της τράπεζας προκύπτουν από τα ίδια χαρακτηριστικά του προϊόντος τόσο πριν όσο και μετά την προσφυγή της χώρας στον μηχανισμό στήριξης. Περαιτέρω, τα χαρακτηριστικά αυτά του τραπεζικού προϊόντος συνδέονται άμεσα με την κερδοφορία της τράπεζας.