Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Πλάνο μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα ακινήτων spotcasa.com.
 
  • Details
Options

Πλάνο μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα ακινήτων spotcasa.com.

Author(s)
Αποστόλου, Χαράλαμπος
Date Issued
2019-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ένα Πλάνο Μάρκετινγκ για την νεοσύστατη ιστοσελίδα ανάρτησης ακινήτων Spotcasa.com. Ο τομέας των ακινήτων είναι πολύ ανταγωνιστικός όμως υπάρχει η ευκαιρία για διαδικτυακή προβολή εφόσον είναι ελάχιστες οι ιστοσελίδες που ασχολούνται με την ανάρτηση ακινήτων.
Στο Κεφάλαιο 2 γίνεται μια εισαγωγή και ανάλυση του τομέα των ακινήτων. Γίνεται μια παρουσίαση του μακροπεριβάλλοντος και μακροπεριβάλλοντος της Spotcasa.com, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η ανάλυση PEST, ανάλυση ανταγωνιστών, η θεωρία του Porter και η ανάλυση SWOT. Παράλληλα, γίνεται μια παρουσίαση της πρωτογενής και δευτερογενής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την συλλογή πληροφοριών που θα βοηθήσουν στο καθορισμό του πλάνου μάρκετινγκ.
Το Κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ, βασισμένο στις πληροφορίες που συλλέξαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο. Αυτό το κεφάλαιο αποτελεί τον πυρήνα της διατριβής και αναλύονται οι στόχοι του πλάνου μάρκετινγκ, η τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς, η τοποθέτηση στην αγορά και το μείγμα μάρκετινγκ της υπό εξέτασης εταιρείας.
Το επόμενο Κεφάλαιο παρουσιάζει ένα κατά προσέγγιση προϋπολογισμό για το πλάνο μάρκετινγκ που προτείνεται στο Κεφάλαιο 3. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με προηγούμενους προϋπολογισμούς, εφόσον είναι νεοσύστατη εταιρεία, για αυτό γίνεται μια ανάλυση βάσει ενός αρχικού προϋπολογισμού για το μάρκετινγκ της ιστοσελίδας και βάσει της τιμολόγησης των διάφορων τύπων διαφήμισης και προβολής που προτείνεται στο πλάνο.
Η μελέτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της Βιβλιογραφίας και των σχετικών Παραρτημάτων.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 65 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Marketing services

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ_2019_000715.pdf

Size

1.23 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):66965e39d74fd056fbd8f73f0153ea65

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly