Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2013-00160.pdf (626.8Kb)
    Ημερομηνία
    2013-07-03
    Συγγραφέας
    Παπαδοπούλου, Μαρία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Βασική προϋπόθεση για μια επιτυχημένη και συνάμα αποτελεσματική διαφήμιση αποτελεί η διαδικασία της τμηματοποίησης της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία ή ο επαγγελματίας διαφημιστής στηριζόμενος στην κατάλληλη τμηματοποίηση της αγοράς θα προσδιορίσει και τελικώς θα επιλέξει το κατάλληλο κοινό στόχο (target group) στο οποίο θα απευθυνθεί, προκειμένου να διαμορφώσει ένα συμβατό σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του συγκεκριμένου κοινού στόχου αλλά και αποτελεσματικό για την εταιρία διαφημιστικό μήνυμα. Οι κύριες παράμετροι που καθορίζουν τον επιτυχημένο σχεδιασμό, καθώς επίσης και την εφαρμογή της τμηματοποίησης της αγοράς αναφέρονται στα τμήματα της αγοράς που προκύπτουν, τα οποία μεταξύ άλλων, θα πρέπει να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα, εύκολα μετρήσιμα και να χαρακτηρίζονται από υψηλό βαθμό ανταπόκρισης στα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Τα πιο συχνά και ευρέως χρησιμοποιούμενα κριτήρια τμηματοποίησης της αγοράς είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά και τα διάφορα κοινωνικά και πολιτιστικά γνωρίσματα. Το φύλο, πιο συγκεκριμένα, μαζί με τα στοιχεία της αρρενωπότητας ή της θηλυκότητας όπως αναγνωρίζονται από την κοινωνία, αποτελούν ένα σημαντικό σύνολο μεταβλητών στην στρατηγική μάρκετινγκ, διότι ικανοποιούν τα κύρια προαναφερθέντα κριτήρια μιας επιτυχημένης τμηματοποίησης της αγοράς, καθώς τα τμήματα που προκύπτουν είναι μεγάλα σε μέγεθος και χαρακτηρίζονται ως δυνητικά κερδοφόρα (Darley και Smith, 1995). Σε αυτό το πλαίσιο, τα διαφημιστικά μηνύματα που απευθύνονται στα τμήματα που έχουν δημιουργηθεί με βασικό κριτήριο το φύλο, δίνουν έμφαση και βαρύτητα σε πληροφορίες που φαίνεται να φέρουν μεγάλο βαθμό πειστικότητας για το αντρικό ή το γυναικείο κοινό στόχο (Peirce και McBride, 1999). Οι μελέτες και οι έρευνες με αντικείμενο τη διαφήμιση και το φύλο του κοινού στόχου είναι πολυάριθμες και αναφέρονται σε ποικίλα μέσα ενημέρωσης, όπως είναι ο τύπος (MacKay και Covell, 1997; Severn, Belch, και Belch, 1990; Sullivan και O’Connor, 1988), η τηλεόραση (Coltrane και Adams, 1997; McDaniel και Kinney, 1998; Peirce και McBride, 1999), το ραδιόφωνο (Alreck, Settle, και Belch, 1982; Debevec και Iyer, 1986) και το διαδίκτυο (Knupfer, 1998). Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθούν και να μελετηθούν οι έρευνες που έχουν εκπονηθεί κατά βάση τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, ώστε να επαναπροσδιοριστούν και να προσεγγιστούν με έναν πιο αντικειμενικό και λιγότερο μεροληπτικό τρόπο. Για αυτόν τον σκοπό, είναι αναγκαίο να επιχειρηθεί ένας εκτενής και διεξοδικός έλεγχος όλων εκείνων των στοιχείων που σχετίζονται με τα συναισθήματα, τον τρόπο σκέψης, τον τρόπο αντίληψης και επεξεργασίας των λαμβανόμενων ερεθισμάτων και τέλος την συμπεριφορά των καταναλωτών, βασισμένος σε αληθή και πραγματικά δεδομένα (Darley και Smith, 1995).
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1229
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013