Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑποστολόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠαυλάτος, Στυλιανός
dc.contributor.otherPavlatos, Stylianos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-07-03
dc.date.accessioned2013-07-03T08:14:08Z
dc.date.available2013-07-03T08:14:08Z
dc.date.copyright2013-06
dc.date.issued2013-07-03
dc.identifier.otherMBA/2013/00144el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1221
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη σύσταση του οποίου ελήφθησαν υπόψη στοιχεία και εργαλεία προερχόμενα από το χώρο του σύγχρονου μάρκετινγκ. Ως γνωστόν το μάρκετινγκ αναπτύχθηκε στην ελεύθερη αγορά για την στήριξη των ιδιωτικών επιχειρήσεων . Βαθμιδόν όμως έλαβε κοινωνικές προεκτάσεις χρησιμοποιούμενο και σε τομείς οι οποίοι δεν επικεντρώνονται στην κερδοφορία, όπως οι πάροχοι κοινωνικών υπηρεσιών, οι ανθρωπιστικές οργανώσεις κλπ. Οι φορείς αυτοί, καίτοι δεν στοχεύουν στην αποκόμιση κέρδους, εντούτοις έχουν ανάγκη στήριξης δια οικονομικών πόρων αλλά και ανάγκη διεύρυνσης του κοινού τους, ανάγκη υποστηρικτών των δραστηριοτήτων τους, ανάγκη για την έρευνα των αποτελεσμάτων της δράσης τους και του κοινωνικού της αντικτύπου κλπ. Προς τους σκοπούς αυτούς τα εργαλεία του μάρκετινγκ, δοκιμασμένης αποτελεσματικότητας στον ιδιωτικό τομέα, χρησιμοποιούνται πλέον αποτελεσματικά και στους εν λόγω τομείς. Το social marketing και το non profit marketing, αποτελούν άλλωστε κλάδους του μάρκετινγκ αναπτυχθέντες σε κατευθύνσεις μη κερδοσκοπικές. Ο Δημόσιος Τομέας, υπό τις επιδράσεις των απαιτήσεων της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας και των επίσης παγκοσμιοποιημένων κοινωνικών διεργασιών και διεκδικήσεων, δεδομένης και της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης, καλείται να αναπροσαρμόζεται διαρκώς για να καλύψει τα αιτήματα των ενημερωμένων πλέον πολιτών, συμμετεχόντων δραστικά, στα σύγχρονα κράτη, στις διαδικασίες διαμόρφωσης του κοινωνικού περιβάλλοντος, πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές κλπ. Τα εργαλεία του προσανατολισμένου στην ποιότητα, μάρκετινγκ ολικής ποιότητας, προσαρμοσμένα κατάλληλα για χρήση τους στις μη κερδοσκοπικές δημόσιες υπηρεσίες οι οποίες οφείλουν πλέον να είναι ανθρωποκεντρικής-ανθρωπιστικής κατεύθυνσης, έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά εφ’ όσον λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες του δημοσίου τομέα ως παρόχου υπηρεσιών. Οι ιδιαιτερότητες των σχέσεων και αλληλεπιδράσεων κράτους πολίτη στην ελληνική επικράτεια δημιουργούν συνθήκες που δυσχεραίνουν τις εξελικτικές διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης για προσαρμογή στις απαιτήσεις των καιρών. Εντούτοις οι αναγκαίες προσαρμογές φαίνεται να επέρχονται, έστω μετ’ εμποδίων. Παράδειγμα «μοντέλου» παροχής υπηρεσιών προσαρμοσμένου στις σύγχρονες απαιτήσεις αποτελούν τα Κ.Ε.Π. κατά τη σύσταση των οποίων χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές και θεωρήσεις του σύγχρονου μάρκετινγκ. Οι παράγοντες που τα κατέστησαν πρωτοποριακά κατά την ίδρυσή τους και οι παράγοντες που επέδρασαν στη στασιμότητα και μη επέκταση τους άπτονται των κατεστημένων στην ελληνική επικράτεια νοοτροπιών, πολιτικών και κοινωνικών που επιδρούν στη διαμόρφωση της Δημόσιας διοίκησης. Τα ΚΕΠ όμως συνεχίζουν να αποτελούν δείγμα αποτελεσματικής και ποιοτικής δημόσιας υπηρεσίας που απλά χρήζει επεκτάσεων και πολλαπλασιασμού προς ανθρωποκεντρικές κατευθύνσεις.el_GR
dc.format.extent59 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Δημόσιες Υπηρεσίεςel_GR
dc.subjectMarketing -- Public servicesel_GR
dc.titleΜάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe object of the present dissertation comprises the possibilities for the application of service marketing in the public services with special mention of the Centre for Service of the Citizen as an example. In order to create this example I took into account elements and tools from modern marketing. As is commonly known, marketing developed in the free market in order to support private businesses. Gradually it assumed social dimensions used in sectors which are non-profit making such as the suppliers of social services and humanitarian organisations, etc. These conveyors, even though they do not aim at making a profit, are in need of financial support as well as expansion of their public. There is also a need for support of their activities and a need for investigation into the results of theses activities and their social impact. For these aims, the tools of marketing which have proven effectiveness in the private sector are now used effectively in the aforementioned non-profit-making public services. Social marketing and non-profit-marketing constitute a branch of marketing which have developed in non-profit-making directions. The public service under the influences of the demands made by the globalised economy, as well as the equally globalised social processes and claims (in a rapid technological evolution), is called to adjust continually in order to cover the demands of the now well-informed citizens who participate actively, in contemporary countries, in the political, economic and social procedures of shaping the social environment. The tools for marketing which is orientated for quality, adjusted for use in non-profit public services (which ought to have human-centered and humanitarian direction), have been proven effective as long as the special characteristics of the public sector as a supplier of services is taken into account. The special characteristics of the relations and mutual interactions between state and citizen in the Greek state create conditions which are not conducive to the development of public administration. This impedes the adjustment to the demands of modern time. In spite of this, the necessary adjustments seem to follow, albeit with obstacles. An example of a model supplier of services that has adapted to the modern demands is the Centre for Service of the Citizen. In the forming of these centres techniques and attestations of modern marketing were used. The factors which made them pioneering during their foundation and the factors which made them stagnant (and prevented them from expanding) are related to the political and social mentality that has established itself in the Greek state and effect the formation of public administration. The departments of CSC (Centre for Service of the Citizen) continue to constitute a sample of effective and high-quality public service which simply needs expansion and proliferation towards human-centred directions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής