dc.contributor.advisor | Λιμνιώτης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Κωστάκης, Ονούφριος | |
dc.contributor.other | Costakis, Onoufrios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2013-06-28 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-28T11:10:39Z | |
dc.date.available | 2013-06-28T11:10:39Z | |
dc.date.copyright | 2013-06 | |
dc.date.issued | 2013-06-28 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2013/00088 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1200 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η μεγάλη ανάπτυξη της πληροφορικής και των επικοινωνιών έχει επηρεάσει όλους τους τομείς
της σύγχρονης εποχής. Δεν θα μπορούσε λοιπόν να μείνει ανεπηρέαστη και η εκπαιδευτική
διαδικασία. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η κατασκευή εκπαιδευτικού
λογισμικού, καθώς και μια σειρά μαθημάτων με αντικείμενο την θεματική ενότητα
«Κρυπτογραφία». Αρχικά διερευνούνται θέματα σχετικά με το εκπαιδευτικό λογισμικό, όπως το
τι είναι εκπαιδευτικό λογισμικό, τι προσφέρει στην διαδικασία μάθησης, ποιες αρχές διέπουν την
σχεδίαση του, και πώς αξιολογείται. Στην συνέχεια παρουσιάζονται τα εργαλεία λογισμικού που
χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή τόσο της εφαρμογής αλλά και του υλικού των
μαθημάτων. Έπειτα αναλύονται μαθηματικές έννοιες που χρειάζονται για την κατανόηση των
κρυπτογραφικών αλγορίθμων. Μετά αναπτύσσονται θέματα που σχετίζονται με το αντικείμενο
της κρυπτογραφίας και αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ύλης που παρουσιάζεται μέσα από
την εφαρμογή. Ακολούθως παρουσιάζεται η υλοποίηση των σημαντικότερων κρυπτογραφικών
αλγορίθμων, καθώς και το περιβάλλον της εφαρμογής. Τέλος παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο
που συμπληρώθηκε από τους φοιτητές της σχετικής Θεματικής Ενότητας του Ανοικτού
Πανεπιστημίου της Κύπρου, με στόχο την τελική αποτίμηση του εκπαιδευτικού εργαλείου. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 158 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Κρυπτογραφία | el_GR |
dc.subject | Κρυπτογραφία -- Εκπαιδευτικό λογισμικό | el_GR |
dc.subject | Cryptography | el_GR |
dc.subject | Cryptography -- Educational software | el_GR |
dc.title | Δημιουργία και αξιοποίηση ανοικτής εκπαιδευτικής πλατφόρμας για το μάθημα της κρυπτογραφίας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The rapid development of information technology and communications has greatly affected all
areas of the modern era, including the educational process. The aim of this post graduate is the
construction of educational software, in order to be used in a course covering the theme
"Cryptography". Initially, issues relating to educational software are explored. What educational
software is, what it offers the learning process, what the principles of its design are, and how it is
evaluated. Then the software tools used in the construction of both the application and course
material are presented. The next section analyzes mathematical concepts needed for the
understanding of cryptographic algorithms. The following section focuses on issues related to the
subject of cryptography, which constitute an important part of the material presented through the
application. The next section presents the implementation of major cryptographic algorithms, and
the application environment. In the last section, conclusions obtained from an appropriate
questionnaire that has been completed by the students of the relevant Thematic Unit of Open
University of Cyprus are presented, thus evaluating the effectiveness of the proposed educational
tool. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |