Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εξόρυξη λεξικού όρων γνώμης απο αξιολογήσεις χρηστών

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΛΗ-2013-00082.pdf (4.960Mb)
    Date
    2013-06-26
    Author
    Αγαθαγγέλου, Παντελής
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Κύριος στόχος της διπλωματικής είναι η εξόρυξη λέξεων γνώμης και της αντίστοιχης πολικότητας τους μέσα από κείμενο που περιλαμβάνει γνώμες. Για το σκοπό αυτό επιστρατεύτηκαν μεθοδολογίες ανάλυσης κειμένου και πρότυπα, ώστε ο αλγόριθμος που σχεδιάστηκε να αναγνωρίζει λέξεις γνώμης και να κατατάσσει την πολικότητα τους ανάλογα με το συναίσθημα που αυτές εκφράζουν μέσα σε μία πρόταση. Συγκεκριμένα για την επίτευξη των παραπάνω στόχων ο αλγόριθμος που σχεδιάστηκε χρησιμοποιεί μεθοδολογίες τόσο επιβλεπόμενης όσο και μη επιβλεπόμενης μάθησης έτσι όπως αυτές ορίζονται μέσα από τα κείμενα της βιβλιογραφίας. Ο αλγόριθμος που προτείνεται αναπτύσσεται σε τρία στάδια. Αρχικά εφαρμόζεται μια μεθοδολογία επιβλεπόμενης μάθησης κατά την οποία τροφοδοτείται με λέξεις γνώμης γνωστής πολικότητας, καθώς και γραμματικές και συντακτικές σταθερές οι οποίες θα αποτελέσουν τους κανόνες και τα πρότυπα μάθησης. Στο δεύτερο στάδιο (ημί – επιβλεπόμενη μάθηση) εξορύσσονται νέες λέξεις γνώμης στηριζόμενοι στη συνέπεια συναισθήματος έτσι όπως αυτή ορίζεται από λέξεις γνώμης και λέξεις συνδέσεως μέσα στο κείμενο. Στο τρίτο στάδιο (Μη επιβλεπόμενη μάθηση) ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί τη μέθοδο της διπλής διάδοσης για την εύρεση νέων λέξεων γνώμης, ενώ δίνεται η δυνατότητα μέσω φιλτραρίσματος να ενισχυθούν οι πραγματικές από τις άσχετες λέξεις. Τέλος μελετήθηκαν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των παραπάνω προσεγγίσεων. Έγινε χρήση κατάλληλων μετρικών για την αξιολόγηση του προτασσόμενου αλγορίθμου, ενώ τα δεδομένα για τη διεξαγωγή των συμπερασμάτων λήφθηκαν από συλλογή γνωμών από γνωστό ελληνικό κατάστημα δια-δικτυακής πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1194
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013