Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ
 
  • Details
Options

Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ

Author(s)
Νικολαΐδης, Αυγερινός
Date Issued
2020-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η έρευνα αυτή να αποδώσει κάποια αποτελέσματα χρησιμοποιήθηκαν συνεντεύξεις, αξιοποιώντας τη συνεισφορά ερωτηματολογίων τα οποία δόμησε η ίδια η επιχείρηση μέσα από τη δική της έρευνα και εμπειρία και με χρήση ιδίων πόρων. Τα αποτελέσματα από την έρευνα αναλύονται εις βάθος, δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα ως προς τις ναυτιλιακές υπηρεσίες που παρέχει η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρεία προς τους πελάτες της.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 70 σ. 30 εκ.
Subjects

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Marketing services

Marketing

Μάρκετινγκ

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2020-00801.pdf

Size

799.62 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):fd875c9d47c784bb321ed6676bd08a68

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly