Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠιτέλης, Χρήστος
dc.contributor.authorΚαλτσίδης, Γεώργιος Κ.
dc.contributor.otherKaltsidis, Georgios K.
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-08-01
dc.date.accessioned2011-08-01T10:12:37Z
dc.date.available2011-08-01T10:12:37Z
dc.date.copyright2011-05-15
dc.date.issued2011-08-01
dc.identifier.otherMBA/2011/00031el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/116
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, με άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους που αφορούν τις υπηρεσίες, τις τραπεζικές υπηρεσίες και τους καταναλωτές, την αφοσίωση των πελατών στις τραπεζικές υπηρεσίες και τέλος τον τραπεζικό κλάδο. Τα πρωτογενή στοιχεία συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο διανεμήθηκε σε 82 πελάτες της τράπεζας Eurobank. Το βασικό συμπέρασμα της παρούσας εργασίας είναι ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι από τις τραπεζικές υπηρεσίες και η ικανοποίηση από τις συναλλαγές τους με την τράπεζα επηρεάζει θετικά την αγορά άλλων προϊόντων.el_GR
dc.format.extent113 σ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketingel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ και τράπεζεςel_GR
dc.subjectEurobankel_GR
dc.titleΤο μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobankel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of the present work is to study the marketing of services and the way with which this is applied in the banking branch and concretely in the bank of Eurobank. The methodology of work was supported by the collection primary and secondary data. Secondary data were collected through books articles in magazines but also through official network places that concern the services, the banking services and the consumers, the devotion of customers in the banking services and finally the banking branch. Primary elements were collected through the conduct of quantitative research, using as basic tool the questionnaire, which was distributed in 82 customers of Eurobank. The basic conclusion of present work is that the customers are satisfied by the banking services and the satisfaction from their transactions with the bank, influences positively the market of other products.el_GR
dc.format.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής