Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-08-01Συγγραφέας
Καλτσίδης, Γεώργιος Κ.
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, με άρθρα σε περιοδικά αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους που αφορούν τις υπηρεσίες, τις τραπεζικές υπηρεσίες και τους καταναλωτές, την αφοσίωση των πελατών στις τραπεζικές υπηρεσίες και τέλος τον τραπεζικό κλάδο. Τα πρωτογενή στοιχεία συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο διανεμήθηκε σε 82 πελάτες της τράπεζας Eurobank. Το βασικό συμπέρασμα της παρούσας εργασίας είναι ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι από τις τραπεζικές υπηρεσίες και η ικανοποίηση από τις συναλλαγές τους με την τράπεζα επηρεάζει θετικά την αγορά άλλων προϊόντων.