Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας S.Synergia Media Ltd και τρόποι βελτίωσης των αδυναμιών της
 
  • Details
Options

Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας S.Synergia Media Ltd και τρόποι βελτίωσης των αδυναμιών της

Author(s)
Σοφοκλέους Ολυμπίου, Μαρία
Date Issued
2018-06
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σε αυτή την εργασία θα παρουσιάσουμε τη μελέτη περίπτωσης της εταιρίας S.Synergia Media Ltd όπου θα περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της εταιρείας, το οικονομικό και επιχειρηματικό της περιβάλλον, τις οικονομικές της επιδόσεις, τη στρατηγική και επενδυτική της δραστηριότητα, την οργανωτική της δομή, τη λειτουργία και διοίκηση της, τους πόρους της, τις τεχνολογικές της ικανότητες, τις ευκαιρίες και απειλές που αντιμετωπίζει (SWOT analysis) την ανταγωνιστική της θέση, τη βραχυχρόνια και μακροχρόνια της εξέλιξη και τέλος τα δυνατά και αδύναμα της σημεία.
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσουμε προτάσεις προς την εταιρεία, για την αύξηση της πελατείας της, την αύξηση του κύκλου εργασιών της και κατ’ επέκταση την αύξηση των κερδών της. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός πρέπει να εντοπισθούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της εταιρείας και να προτείνουμε τρόπους ενίσχυσης των δυνατών σημείων και τρόπους βελτίωσης των αδυναμιών και προβλημάτων που θα εντοπίσουμε.
Το έναυσμα για την εκπόνηση της παρούσας διατριβής αποτέλεσαν τρία βασικά ερευνητικά ερωτήματα. Το πρώτο ερευνητικό ερώτημα αφορά το πώς αξιολογούν οι πελάτες της εταιρείας μια προσφορά που λαμβάνουν για αγορά υπηρεσιών (Αποκλειστικά χαμηλότερη τιμή, φήμη εταιρείας, παλαιότερη επιτυχή συνεργασία κλπ).
Το δεύτερο ερευνητικό ερώτημα αφορά το ποιος αποφασίζει για την ανάθεση μιας προσφοράς για αγορά υπηρεσιών (υπάρχει επιτροπή που αξιολογεί τις προσφορές και αποφασίζει ή αποφασίζει κάποιο συγκεκριμένο άτομο).
Τέλος, το τρίτο ερευνητικό ερώτημα βασίζεται στο βαθμό ικανοποίησης των υπηρεσιών από υφιστάμενους πελάτες και προτάσεις για βελτίωση.
Τα αποτελέσματα και οι προτάσεις της μελέτης θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την διεύθυνση της εταιρείας για βελτίωση της οικονομικής της θέσης και δυνατότητα ανάπτυξης της στο μέλλον.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
78 σ. 30 εκ.
Subjects

Business plan

Επιχειρηματικό σχέδιο...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2018-00654.pdf

Size

1.01 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a3c7f8ed55cf55fbc51569deb205d179

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly