Show simple item record

dc.contributor.advisorΚοκκινάκη, Αγγελική
dc.contributor.authorΓεωργιλάς, Γεώργιος
dc.contributor.otherGeorgilas, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2013-02-25
dc.date.accessioned2013-02-25T10:27:06Z
dc.date.available2013-02-25T10:27:06Z
dc.date.copyright2013-01
dc.date.issued2013-02-25
dc.identifier.otherΠΛΗ/2013/00062el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1152
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναλύσει, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια διαδικτυακή πύλη (portal) που ενσωματώνει προσωποποιημένες διαδικτυακές υπηρεσίες εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με πιστοποίηση. Το σύνολο των υποσυστημάτων που αναπτύχθηκαν βασίστηκαν σε λογισμικό ανοικτού κώδικα και σε τεχνολογίες και πρότυπα διαλειτουργικότητας (portlets, web services), ώστε να είναι διαθέσιμα και να μπορούν να λειτουργήσουν με το δυνατόν λιγότερους τεχνολογικούς περιορισμούς. Πιο συγκεκριμένα, στη διατριβή αυτή εκπονήθηκαν τα ακόλουθα: • Ανάλυση απαιτήσεων/σύνταξη προδιαγραφών του συστήματος μετά από καταγραφή της παρούσας κατάστασης στο ΤΕΙ Κρήτης με προσδιορισμό κατηγοριών χρηστών και κατάλογου προσφερόμενων υπηρεσιών ανά κατηγορία χρηστών. • Σχεδιασμός του συστήματος, και επιλογή των εργαλείων ανάπτυξης. Υποστηρίχθηκαν και εφαρμόστηκαν διεθνώς αναγνωρισμένοι κανόνες προτύπων και μελετήθηκε η πολυκαναλική διάθεση των προσφερόμενων υπηρεσιών σε φορητές συσκευές. • Υλοποίηση της πύλης, με την δημιουργία του μηχανισμού πρόσβασης των χρηστών και των διαδικασιών ενσωμάτωσης-ενοποίησης των διαφορετικών εφαρμογών που θα χρησιμοποιηθούν, κυρίως ως προς τον τρόπο επικοινωνίας τους με το κοινό περιβάλλον πρόσβασης κι εκτέλεσης που θα προσφέρει το portal. • Αξιολόγηση της πύλης από τους ίδιους τους χρήστες της και έλεγχος σε ποιό βαθμό είναι συμβατή με διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα σχεδίασης ιστοχώρων. Η δημιουργία μιας εξατομικευμένης πύλης απλοποιεί την αναζήτηση της επιθυμητής πληροφορίας. Η συγκέντρωση και ομαδοποίηση των υπηρεσιών ανάλογα το ρόλο του χρήστη, βοηθά στην αποτελεσματικότερη πρόσβαση και την άμεση ενημέρωση των χρηστών για διαθεσιμότητα νέων υπηρεσιών στο μέλλον.el_GR
dc.format.extentix, 129 σ. ill. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectPortals -- Web servicesel_GR
dc.subjectWeb servicesel_GR
dc.titleΑνάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση προσωποποιημένων πυλών για εκπαιδευτικά ιδρύματα: Εφαρμογή ΤΕΙ Κρήτηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate thesis aims to analyze, design and implement a web portal in an educational institution that integrates password-protected personalized e-services. Development of all the subsystems in this project, was based on open source software, technologies and interoperability standards (portlets, web services), that are available and can be operated with fewer possible technological limitations. In this project, we have conducted the following:: • Analyzed requirements and defined specifications of the portal, after writing down the current situation in TEI, and setting the classification of users, the list of the services offered respectively. • Designed the system, and selected the development tools. We examined the compatibility against internationally recognized rules and standards and addressed the availability of developed e-services to mobile devices. • Implementation of the portal, the creation of the mechanism for user access and the procedure of integration of the applications from different infrastructure that have been used. • Evaluation of the usability of the portal by the users themselves and we will examine in what extent it is compatible with internationally recognized standards of design websites. A personalized portal facilitates access to e-service for the users. The concentration and clustering of services depending on the user role, helps to effectively access and informing users directly about availability of new services in the future.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record