Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Ο ρόλος του διευθυντή Δημόσιου Δημοτικού Σχολείου, εν καιρώ πανδημίας Covid-19: Μελέτη περίπτωσης
 
  • Details
Options

Ο ρόλος του διευθυντή Δημόσιου Δημοτικού Σχολείου, εν καιρώ πανδημίας Covid-19: Μελέτη περίπτωσης

Author(s)
Θεοδώρου, Νικόλαος
Date Issued
2020-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης πτυχών της συμπεριφοράς του διευθυντή δημόσιου δημοτικού σχολείου στην Κύπρο εν καιρώ πανδημίας COVID-19, εστιάζοντας κυρίως στον ρόλο του ως σχολικό ηγέτη, ως λήπτη αποφάσεων σε συνθήκες αβεβαιότητας, ως διαχειριστή κρίσεων και ως διαχειριστή αλλαγών.

Στην Κύπρο, διανύεται μια περίοδος όπου η αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων, η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η θεσμοθέτησή της είναι γεγονός, η επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων γίνεται υπό την προϋπόθεση τήρησης υγειονομικών πρωτοκόλλων και μέτρων πρόληψης, ενώ ταυτόχρονα αναδύονται στην επιφάνεια νέες ανάγκες και πρωτοφανή προβλήματα που παρεμποδίζουν τη μέγιστη δυνατή εκπλήρωση του εκπαιδευτικού έργου.

Κατόπιν άδειας της Διεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα σε μία σχολική μονάδα της Κύπρου, η οποία αποτέλεσε τη μελέτη περίπτωσης. Το δείγμα της έρευνας ήταν ένας διευθυντής δημόσιου δημοτικού σχολείου της Κύπρου και τέσσερις εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτό τουλάχιστον από την Άνοιξη του 2020. Στο πλαίσιο διεξαγωγής της έρευνας, συλλέχθηκαν πρωτογενή δεδομένα μέσω ημιδομημένης συνέντευξης από τον διευθυντή και μέσω δομημένου ερωτηματολογίου από τους εκπαιδευτικούς, τα οποία διασταυρώθηκαν για σκοπούς εξαγωγής έγκυρων αποτελεσμάτων.

Μέσα από την έρευνα, διαφάνηκε ότι ο διευθυντής χρειάζεται να ασκεί διαφορετικά τον ηγετικό του ρόλο αυτήν την περίοδο. Φαίνεται ότι, η πανδημία COVID-19, αποτελεί σοβαρή αιτία δημιουργίας πολύ σημαντικών, πρόσθετων απαιτήσεων στο ρόλο του, καθώς ως σχολικός ηγέτης, κλήθηκε να διαχειριστεί αυτήν την υγειονομική κρίση στο επίπεδο της σχολικής του μονάδας, να αντιμετωπίσει προβλήματα που προέκυψαν τόσο κατά την περίοδο αναστολής της λειτουργίας της όσο και με την επαναλειτουργία της, αλλά και να συμβάλει στην επιτυχή εφαρμογή της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μιας απρογραμμάτιστης αλλαγής που εισάχθηκε την περίοδο της πανδημίας COVID-19 στο εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
x, 129 σ. 30 εκ.
Subjects

Εκπαιδευτικό σύστημα ...

Educational system --...

Δημοτική εκπαίδευση -...

Primary education -- ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2020-00842.pdf

Size

1.16 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):226c013ea20abb137b9b168156ad38d8

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly