Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουσενίδης, Δημήτρης
dc.contributor.authorΚαλαϊτζίδης, Παναγιώτης
dc.contributor.otherKalaitzidis, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-07-29
dc.date.accessioned2011-07-29T13:10:47Z
dc.date.available2011-07-29T13:10:47Z
dc.date.copyright2011-06
dc.date.issued2011-07-29
dc.identifier.otherMBA/2011/00028el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/112
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές σ. 63-68el_GR
dc.description.abstractΟι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία δημιούργησαν μια νέα φορητή συσκευή επικοινωνίας που συνδυάζει τις δυνατότητες των κινητών τηλεφώνων και των ηλεκτρονικών υπολογιστών, το smart phone, που με τη σειρά του φαίνεται να προκαλεί επανάσταση σε διάφορους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, ένας εκ των οποίων είναι και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παρά, όμως, τη μεγάλη επανάσταση που προκάλεσε το νέο αυτό gadget, η ακαδημαϊκή έρευνα είναι σχεδόν ανύπαρκτη αναφορικά με τη χρήση του και τις επιρροές της στην υιοθέτηση υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου. Η παρούσα, λοιπόν, μελέτη ως σκοπό της έχει την ανάλυση των δύο αυτών παραμέτρων μεταξύ Ελλήνων χρηστών smart phone. Έτσι, στην προσπάθεια αυτή ερευνήθηκαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών, η σχέση (affinity) με τη συσκευή τους, η προηγούμενη εμπειρία τους σε non store αγορές, το λογισμικό χρήσης, ο χρόνος χρήσης και ο χρόνος κτήσης smart phone, οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούν και οι κατηγορίες αγορών τους, η εμπλοκή τους στην απόφαση αγοράς της συσκευής τους καθώς και ο προτιμώμενος τρόπος πλοήγησης στο Ιnternet μέσω smart phone (application ή site). Η έρευνα έλαβε χώρα στην Ελλάδα, τον Μάιο του 2011 ανάμεσα σε 301 χρήστες «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων ηλικίας 18-54 χρόνων. Από την ανάλυση των στοιχείων που προέκυψαν σκιαγραφήθηκε το προφίλ του χρήστη smart phone καθώς και του online m-shopper. Όπως φάνηκε, λοιπόν, από τα δεδομένα, το affinity, ο χρόνος χρήσης και η εξοικείωση με το smart phone (χρόνος κτήσης και συχνότητα σύνδεσης στο Internet), ο βαθμός συμμετοχής στην απόφαση αγοράς του, η προηγούμενη εμπειρία σε non store αγορές (κυρίως μέσω internet) αλλά και το λογισμικό του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου αποτελούν παράγοντες θετικής επιρροής για την υιοθέτηση υπηρεσιών m-commerce. Με βάση αυτά τα εμπειρικά αποτελέσματα η συγκεκριμένη έρευνα δίνει τη δυνατότητα σε εταιρίες να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά των χρηστών smart phone και αυτών που είναι περισσότερο πιθανό να υιοθετήσουν υπηρεσίες m-commerce και κατ’ επέκταση πάνω σε αυτά να τμηματοποιήσουν την αγορά και να δομήσουν τη στρατηγική marketing που θα ακολουθήσουν. Επίσης βρίσκει υποστήριξη για ευρήματα προηγούμενων ερευνών σε συμβατικά κινητά τηλέφωνα αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών m-commerce.el_GR
dc.format.extent96 σ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectSmart Phonesel_GR
dc.subjectMobile commerceel_GR
dc.subjectΕλληνική αγοράel_GR
dc.titleΔιερεύνηση χρήσης Smart phones ως προς το Mobile commerce:Μελέτη της ελληνικής αγοράςel_GR
dc.title.alternativeSmart phones usage survey regarding mobile commerce: study of the greek marketel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe rapid developments in technology have created the smart phone, a new portable communication device that combines the features of mobile phones and computers, which in turn seems to cause revolution in different sectors of the global economy, one of which is the electronic commerce. However, despite the great revolution that led to this new gadget, academic research is virtually nonexistent on the use of it and influences on the adoption of electronic commerce services through it. This study’s purpose is to analyze these two variables between the Greek smart phone users. During this effort we investigated the demographic characteristics of users, the affinity relationship with their device, their previous experience in non store purchases, operating system preference, the usage time and the length of smart phone use, the services used and types of purchases, their involvement in the purchase decision of the device as well as the preferred way of navigating the Internet via smart phone (application or site). The research took place in Greece in May 2011 among 301 smart phone users aged 18-54 years. An analysis of the data obtained outlined the profile of the smart phone user and that of the m-shopper. Therefore, the variables, affinity, frequency of use and familiarity with the smart phone (length of use and frequency of connection to Internet), the degree of involvement in the purchasing decision, the previous experience in non store purchases (mainly through internet) and the smart phone operating system have a positive influence on the adoption services m-commerce. The empirical results of this research offer managers with the characteristics of smart phone users and m-shoppers -those among them more likely to adopt m-commerce services- hence aiding them to segment the market and build a marketing strategy. The results also provide support to empirical evidence of previous academic studies done on mobile phones regarding the adoption of m-services.el_GR
dc.format.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής