Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση χρήσης Smart phones ως προς το Mobile commerce:Μελέτη της ελληνικής αγοράς

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2011-00028.pdf (1.634Mb)
    Date
    2011-07-29
    Author
    Καλαϊτζίδης, Παναγιώτης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία δημιούργησαν μια νέα φορητή συσκευή επικοινωνίας που συνδυάζει τις δυνατότητες των κινητών τηλεφώνων και των ηλεκτρονικών υπολογιστών, το smart phone, που με τη σειρά του φαίνεται να προκαλεί επανάσταση σε διάφορους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, ένας εκ των οποίων είναι και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παρά, όμως, τη μεγάλη επανάσταση που προκάλεσε το νέο αυτό gadget, η ακαδημαϊκή έρευνα είναι σχεδόν ανύπαρκτη αναφορικά με τη χρήση του και τις επιρροές της στην υιοθέτηση υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου. Η παρούσα, λοιπόν, μελέτη ως σκοπό της έχει την ανάλυση των δύο αυτών παραμέτρων μεταξύ Ελλήνων χρηστών smart phone. Έτσι, στην προσπάθεια αυτή ερευνήθηκαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών, η σχέση (affinity) με τη συσκευή τους, η προηγούμενη εμπειρία τους σε non store αγορές, το λογισμικό χρήσης, ο χρόνος χρήσης και ο χρόνος κτήσης smart phone, οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούν και οι κατηγορίες αγορών τους, η εμπλοκή τους στην απόφαση αγοράς της συσκευής τους καθώς και ο προτιμώμενος τρόπος πλοήγησης στο Ιnternet μέσω smart phone (application ή site). Η έρευνα έλαβε χώρα στην Ελλάδα, τον Μάιο του 2011 ανάμεσα σε 301 χρήστες «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων ηλικίας 18-54 χρόνων. Από την ανάλυση των στοιχείων που προέκυψαν σκιαγραφήθηκε το προφίλ του χρήστη smart phone καθώς και του online m-shopper. Όπως φάνηκε, λοιπόν, από τα δεδομένα, το affinity, ο χρόνος χρήσης και η εξοικείωση με το smart phone (χρόνος κτήσης και συχνότητα σύνδεσης στο Internet), ο βαθμός συμμετοχής στην απόφαση αγοράς του, η προηγούμενη εμπειρία σε non store αγορές (κυρίως μέσω internet) αλλά και το λογισμικό του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου αποτελούν παράγοντες θετικής επιρροής για την υιοθέτηση υπηρεσιών m-commerce. Με βάση αυτά τα εμπειρικά αποτελέσματα η συγκεκριμένη έρευνα δίνει τη δυνατότητα σε εταιρίες να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά των χρηστών smart phone και αυτών που είναι περισσότερο πιθανό να υιοθετήσουν υπηρεσίες m-commerce και κατ’ επέκταση πάνω σε αυτά να τμηματοποιήσουν την αγορά και να δομήσουν τη στρατηγική marketing που θα ακολουθήσουν. Επίσης βρίσκει υποστήριξη για ευρήματα προηγούμενων ερευνών σε συμβατικά κινητά τηλέφωνα αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών m-commerce.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/112
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013