Options
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett Cyprus
Author(s)
Χρυσοστόμου, Πηνελόπη
Date Issued
2021-06
Abstract
Η διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα τον σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett στην Κύπρο. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι από τους κορυφαίους λιανοπωλητές υγείας και ευεξίας στον κόσμο και ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη με καταστήματα σε διάφορες χώρες.
Καθώς ο σύγχρονος κόσμος και η καθημερινή ζωή έρχονται αντιμέτωποι με συνεχείς τεχνολογικές αλλαγές, είναι απαραίτητο για μια εταιρεία, η οποία στοχεύει να διατηρήσει μια εξαιρετική ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών, να συνεχίσει να αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές και λειτουργίες του μάρκετινγκ.
Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα, η διατριβή δίνει έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ που ακολουθεί η εταιρεία μέχρι στιγμής. Κατά συνέπεια, παρουσιάζεται μια πρόταση με πιθανές μεθόδους που η εταιρεία θα μπορούσε να εφαρμόσει στην πράξη για περαιτέρω ανάπτυξη.
Κατά κύριο λόγο, η διατριβή ασχολείται με μια εις βάθος ανάλυση του σχεδίου μάρκετινγκ τους, μετά από μια μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στις αδυναμίες που φαίνεται να υπάρχουν. Αντίστοιχα, το τελευταίο μέρος της διατριβής ολοκληρώνεται με την εισαγωγή ενός στρατηγικού σχεδίου με διάφορες προτάσεις και τεχνικές που μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών της Holland & Barrett. Ο κύριος σκοπός πίσω από το στρατηγικό σχέδιο είναι η δημιουργία τακτικών και «πιστών» ομάδων πελατών με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους.
Οι εργασιακές εμπειρίες του συγγραφέα στη Holland & Barrett για πάνω από δύο χρόνια, καθώς και η χρήση πρωτογενούς έρευνας με ερωτηματολόγιο ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, συνθέτουν τους κύριους πόρους της μεθοδολογίας της διατριβής.
Καθώς ο σύγχρονος κόσμος και η καθημερινή ζωή έρχονται αντιμέτωποι με συνεχείς τεχνολογικές αλλαγές, είναι απαραίτητο για μια εταιρεία, η οποία στοχεύει να διατηρήσει μια εξαιρετική ποιότητα και εξυπηρέτηση πελατών, να συνεχίσει να αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές και λειτουργίες του μάρκετινγκ.
Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερθέντα, η διατριβή δίνει έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ που ακολουθεί η εταιρεία μέχρι στιγμής. Κατά συνέπεια, παρουσιάζεται μια πρόταση με πιθανές μεθόδους που η εταιρεία θα μπορούσε να εφαρμόσει στην πράξη για περαιτέρω ανάπτυξη.
Κατά κύριο λόγο, η διατριβή ασχολείται με μια εις βάθος ανάλυση του σχεδίου μάρκετινγκ τους, μετά από μια μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στις αδυναμίες που φαίνεται να υπάρχουν. Αντίστοιχα, το τελευταίο μέρος της διατριβής ολοκληρώνεται με την εισαγωγή ενός στρατηγικού σχεδίου με διάφορες προτάσεις και τεχνικές που μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών της Holland & Barrett. Ο κύριος σκοπός πίσω από το στρατηγικό σχέδιο είναι η δημιουργία τακτικών και «πιστών» ομάδων πελατών με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους.
Οι εργασιακές εμπειρίες του συγγραφέα στη Holland & Barrett για πάνω από δύο χρόνια, καθώς και η χρήση πρωτογενούς έρευνας με ερωτηματολόγιο ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, συνθέτουν τους κύριους πόρους της μεθοδολογίας της διατριβής.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
84 σ. 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
MBA-2021-00877.pdf
Size
2.51 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):67090cbbce96c71befaaa141a3d13548