Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
 
  • Details
Options

Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Author(s)
Νικολαΐδου, Μυρτώ
Date Issued
2021-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ο σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει και να εντοπίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σε αυτό το πλαίσιο, τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά του φύλου, της ηλικιακής κατηγορίας, του τόπου κατοικίας, της οικογενειακής κατάστασης και του ετήσιου εισοδήματος σχετίζονται με την ικανοποίησή τους με τη διαδικασία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, οι στόχοι της μελέτης ήταν,
- Να αναγνωρίσει την επίδραση του φύλου, της ηλικίας και του εκπαιδευτικού επιπέδου στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αντιμετωπίζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
- Να διερευνήσει τον αντίκτυπο της απόδοσης των εκπαιδευτών, της αξιολόγησης των μαθημάτων και της αλληλεπίδρασης μαθητή-εκπαιδευτή στην εκφρασμένη ικανοποίηση.
Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του έτους 2020. Τα αποτελέσματα της έρευνας βασίστηκαν σε δείγμα 128 φοιτητών, 85 ανδρών (66,4%) και 43 γυναικών (33,6%). Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε ερωτήσεις σχετικά με τα κοινωνικο-δημογραφικά τους δεδομένα και 32 δηλώσεις στις οποίες οι ερωτηθέντες έπρεπε να αναφέρουν τη συμφωνία τους σε επταβάθμια κλίμακα Likert, οι οποίες μεταφράστηκαν από ανάλογες προηγούμενες μελέτες (Ali & Ahmad, 2011, Arbaugh, 2000) και ομαδοποιούταν στις τέσσερις κατηγορίες “Επιδόσεις των Εκπαιδευτών”, “Αξιολόγηση των Μαθημάτων“, “Αλληλεπίδραση Φοιτητή- Εκπαιδευτή” και “Αντιλαμβανόμενη Ικανοποίηση από τους Φοιτητές”.
Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι η πλειοψηφία των φοιτητών έδειξε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης με την αλληλεπίδραση φοιτητή-εκπαιδευτή, την απόδοση του εκπαιδευτή και την αξιολόγηση των μαθημάτων. Η ανάλυση παλινδρόμησης ανέδειξε την απόδοση του εκπαιδευτή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα ικανοποίησης των φοιτητών, ακολουθούμενη από την αλληλεπίδραση εκπαιδευτή-φοιτητή και την αξιολόγηση των μαθημάτων.
Η κατάρτιση των εκπαιδευτών στις νέες μεθόδους της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναδεικνύεται ως αναγκαιότητα για το άμεσο μέλλον, πρωτοβουλία που αναμένεται να βελτιώσει την ποιότητα της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
63 σ. 30 εκ.
Subjects

Εξ αποστάσεως εκπαίδε...

Distance education --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2021-00899.pdf

Size

817.32 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):2782c01cc2136bed491d4bc7e83f4726

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly