Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση. Ικανοποίηση και ρόλος της ηγεσίας.
 
  • Details
Options

Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση. Ικανοποίηση και ρόλος της ηγεσίας.

Author(s)
Φραντζής, Νικόλας
Date Issued
2020-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια περιγραφής και ανάλυσης θεμάτων που σχετίζονται με την διαχείριση των ανθρώπινων πόρων στην εκπαίδευση. Ειδικότερα, έγινε μια προσπάθεια αρχικά για την προσέγγιση δυο ευρύτερων θεματικών τομέων που αφορούν στην διοίκηση του ανθρωπίνου δυναμικού: το θέμα ικανοποίησης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από την εργασία αλλά και θέματα με την σχολική ηγεσία (επιλογή, χαρακτηριστικά, καθήκοντα και ρόλος διευθυντή σχολικής μονάδας).
Η ηγεσία διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στη δημιουργία όλων εκείνων των συνθηκών που απαιτούνται για την επιτυχία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και τα συστήματα κατάρτισης. Οι σχολικοί ηγέτες είναι άμεσος πομπός για τη σφυρηλάτηση αποτελεσματικών δεσμών ανάμεσα στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, των οικογενειών, του κόσμου της εργασίας και της τοπικής κοινότητας, με κοινό στόχο τις καλύτερες επιδόσεις των μαθητών.
Για την ολοκλήρωση της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο που είχε διανεμηθεί σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση την Λεμεσό, Kύπρο. Η έρευνα ολοκληρώνεται με στατιστική ανάλυση των δεδομένων στο τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας.
Στα περισσότερα θέματα που γίνεται έρευνα οι απαντήσεις που εκφράζουν τις απόψεις των εκπαιδευτικών ήταν εμφανές ότι κινούνται πολύ κοντα σε ανάλογες απαντήσεις που δόθηκαν σε πρωτύτερες έρευνες ή σε στοιχεία από διεθνή εμπειρία. Οι περισσότερες από αυτές ελκύουν παγκόσμιο ενδιαφέρον μέσα στα πλαίσια της αναμόρφωσης των εκπαιδευτικών πολιτικών διαφόρων χωρών τόσο στο δυτικό και στο μη δυτικό κόσμο (Hallinger και Τai, 2013).
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
90 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Ηγεσία -- Εκπαιδευτικ...

Leadership -- Educati...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ-2020-00822.pdf

Size

1.13 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e4981084e9b862fc6aec0e5a28c694c5

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly