dc.contributor.advisor | Καλλές, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Γαβαλάς, Νικόλαος | |
dc.contributor.other | Gavalas, Nicolaos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2012-11-05 | |
dc.date.accessioned | 2012-11-05T09:28:57Z | |
dc.date.available | 2012-11-05T09:28:57Z | |
dc.date.copyright | 2012-09 | |
dc.date.issued | 2012-11-05 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2012/00042 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1084 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame.
Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο παίκτες χρησιμοποιώντας πιόνια που κινούνται πάνω σε μία επιφάνεια τύπου «σκακιέρας». Η υλοποίηση του συστήματος έχει γίνει σε γλώσσα προγραμματισμού Java και χρησιμοποιεί τεχνικές Ενισχυτικής Μάθησης (Reinforcement Learning) και Νευρωνικών Δικτύων (Neural Networks) στην προσπάθεια βελτίωσης της τακτικής του.
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού.
Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
1. η μελέτη σκοπιμότητας της επανασχεδίασης και επανυλοποίησης του RLGame με χρήση συστημάτων (πλατφορμών) περιγραφής και ανάπτυξης παιχνιδιών ανοιχτού κώδικα ή πλατφορμών/παραδειγμάτων μηχανικής μάθησης.
2. η επανασχεδίαση της αρχιτεκτονικής του συστήματος ή/και των δομών δεδομένων έτσι ώστε η υλοποίηση του παιχνιδιού (game logic) και η υλοποίηση της Ενισχυτικής Μάθησης να αποτελούν ξεχωριστά τμήματα
3. η ολοκλήρωση του υποσυστήματος μάθησης που προέκυψε από τον διαχωρισμό των τμημάτων του RLGame με υλοποίηση άλλου παιχνιδιού στρατηγικής. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 90 σ. πιν., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | RLGame | el_GR |
dc.subject | Java | el_GR |
dc.subject | Τεχνικές Ενισχυτικής Μάθησης | el_GR |
dc.subject | Reinforcement Learning | el_GR |
dc.subject | Νευρονικά δίκτυα | el_GR |
dc.subject | Neural Networks | el_GR |
dc.title | Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this thesis is the technical maintenance of the RLGame strategy game platform.
RLGame is a strategy, turns-based, game. It is a two-players game and has some similarities to checkers or chess since it played on a similar board. The RLGame platform has been implemented on Java language and it employs Reinforcement Learning and a Neural Networks implementation for approximating the value function, for the improvement of the tactic of the computer players.
The current thesis focuses on the disciplines of Artificial Intelligence and Software Engineering.
The tasks below were carried out for the purposes of this thesis:
1. Brief feasibility study for the redesign and development of the RLGame platform with the use of open source game engines or open source machine learning platforms/paradigms.
2. Redesign of the RLGame platform so that game logic implementation and reinforcement learning implementation are implemented in distinct modules.
3. Integration of the new RLGame reinforcement learning module with another strategy game’s logic module. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |