Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η αξία των πελατών
 
  • Details
Options

Η αξία των πελατών

Author(s)
Τσιλεδάκη, Νεκταρία
Date Issued
2019-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η διεθνής ακαδημαϊκή βιβλιογραφία στο θέμα της δημιουργίας αξίας για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη γιατί η δημιουργία αξίας θεωρείται ως η βάση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και προκειμένου οι παραγωγοί να αποφύγουν τον πόλεμο τιμών αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να διαφοροποιηθούν. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι η δημιουργία αξίας μέσω διαφορετικών προσεγγίσεων πώλησης οι οποίες εστιάζουν στην παροχή αξίας.
Ένα πρόβλημα ωστόσο της μέτρησης της αξίας είναι η αδυναμία ποσοτικοποίησης και μέτρησής της. Τα προγράμματα αφοσίωσης των πελατών αποτελούν έναν τρόπο, ο οποίος και αναλύεται στην παρούσα εργασία, ωστόσο δεν επαρκεί.
Στην παρούσα εργασία αναλύεται η αξία του πελάτη όπως και οι σχετικές θεωρίες του Linn και του Kotler, η συν-δημιουργία αξίας, οι διαστάσεις και η διαχείριση της αξίας, η ικανοποίηση του πελάτη ως αποτέλεσμα της δημιουργίας αξίας αλλά και τη σχέση μεταξύ της πίστης, κύρους του πελάτη και προγραμμάτων αφοσίωσης.
Το αποτέλεσμα είναι αφενός να γίνει μία ολοκληρωμένη ανάλυση της αξίας του πελάτη αλλά και να παρουσιασθούν μέθοδοι όπως τα προγράμματα αφοσίωσης τα οποία επαυξάνουν τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης από το προϊόν ή την υπηρεσία. Η εργασία τονίζει επίσης τη σημασία της ικανοποίησης του εσωτερικού πελάτη όπως είναι ο εργαζόμενος για την παροχή αξίας στον εξωτερικό πελάτη.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
74 σ. 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση πελατών

Customer satisfaction...

Αξία πελάτη

Customer value

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2019-00746.pdf

Size

934.68 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):287b1b4d5257040fc62b8bf07a0d1dad

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly