Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. "Social network media και marketing": Μια μελέτη περίπτωσης
 
  • Details
Options

"Social network media και marketing": Μια μελέτη περίπτωσης

Author(s)
Βολίκα, Διονυσία
Date Issued
2019-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Οι εποχές αλλάζουν, η κοινωνία μεταβάλλεται, η τεχνολογία εξαπλώνεται… Προς το χειρότερο για τους απαισιόδοξους, προς το καλύτερο για αυτούς που θέλουν να οραματίζονται το μέλλον πιο θετικά. Το σημαντικότερο είναι να συμβαδίζουμε με το περιβάλλον και να εξελισσόμαστε προς το καλύτερο κάθε φορά, γιατί η στασιμότητα και η αδράνεια είναι αυτή που οδηγεί σε τέλμα και όχι η αλλαγή.
Έτσι και η επιστήμη του Marketing, αλλάζει και εξελίσσεται προκειμένου να συμβαδίσει με την εποχή. Ένα νέο παρακλάδι ξεφυτρώνει, το Digital Marketing, και άλλο ένα, το Social Network Media, και άλλο ένα, το Mobile Marketing, και άλλο ένα και άλλο ένα, μέχρι να συνθέσουν το πάζλ της επιβίωσης για τις επιχειρήσεις σε αυτό το τόσο ευμετάβλητο περιβάλλον, με μοναδικό στόχο την ανάπτυξη νέων αγορών και τη δημιουργία πωλήσεων.
Με την παρούσα, χωρισμένη σε 4 μέρη, επιχειρήσαμε αρχικά να θυμίσουμε το παραδοσιακό μίγμα Marketing, και πως τα τελευταία χρόνια το Marketing έγινε Content Marketing, τα 4Ps έγιναν 4Εs και η αύξηση πωλήσεων έγινε αύξηση του lead generation και επίλυση προβλημάτων του δυνητικού πελάτη.
Στη συνέχεια και δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, καταγράψαμε τα πιο δημοφιλή Social Network Media και παρουσιάσαμε τις δυνατότητες διαφημιστικής προβολής για την κάθε πλατφόρμα.
Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει μια μελέτη περίπτωσης, ένα case study για τη φαρμακευτική εταιρεία Medhel, η οποία στην περίοδο κρίσης πωλήθηκε και λίγα χρόνια μετά επαναλειτουργεί, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο Digital & Social Media Marketing. Καταστρώσαμε ένα Digital Marketing Plan και προτείναμε τα κατάλληλα digital tools για την επιτυχημένη εφαρμογή στης στρατηγικής.
Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος εκπονήσαμε μια έρευνα με σκοπό να αντιληφθούμε το μέγεθος της χρήσης των Social Media καθώς και τον βαθμό που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση των χρηστών. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς καταναλωτών που προέκυψαν από την έρευνα, για προϊόντα ευρείας χρήσης που πωλούνται αποκλειστικά από το φαρμακείο.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
85 σ. 30 εκ.
Subjects

Digital marketing

Social network media

Ψηφιακό μάρκετινγκ

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2019-00745.pdf

Size

1.79 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3ef8dfa6fa9ff85f56259cbdbb08f78b

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly