Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών στα μουσικά σχολεία της Κύπρου
 
  • Details
Options

Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών στα μουσικά σχολεία της Κύπρου

Author(s)
Μιχαηλίδου-Αριστείδου, Μαρία
Date Issued
2018-06
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, μέσα από δύο βασικούς άξονες: την ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και την εμπειρική εφαρμογή.
Αφενός, η ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας ρίχνει φως σε έννοιες όπως: «το σύγχρονο μάρκετινγκ» στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται ο πελάτης και οι ανάγκες του, «το μάρκετινγκ στην εκπαίδευση» το οποίο βοηθά να εντοπίζονται προβλήματα και δίνει λύσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και «η ποιότητα» γενικά και ειδικά στην εκπαίδευση, η οποία επιτυγχάνεται με την αφοσίωση και τη συνεργασία όλων των μελών ενός εκπαιδευτικού οργανισμού.
Αφετέρου, η διεξαγωγή έρευνας παρουσιάζει τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες του θεσμού των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, ως προς τις διαστάσεις ποιότητας του μοντέλου SERVQUAL. Συγκεκριμένα, σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται στους εκπαιδευτικούς και η εκτίμηση της ικανοποίησής τους, ως εσωτερικοί πελάτες των Μουσικών Σχολείων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δίνουν προτάσεις για ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού των Μουσικών Σχολείων, ώστε αυτά να μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους, να προσελκύσουν πόρους από το Κράτος ή άλλους φορείς και να είναι ανταγωνίσιμα στη διεθνή αγορά.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 99 σ. 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών

Quality of services

Ποιότητα υπηρεσιών --...

Quality of services -...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2018-00601.pdf

Size

3.09 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f6dc578da0ae22921c6205b2fcee4810

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly