dc.contributor.advisor | Πέππας, Παύλος | |
dc.contributor.author | Ντεμίρης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.other | Demiris, Constantinos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2012-10-29 | |
dc.date.accessioned | 2012-10-29T15:16:54Z | |
dc.date.available | 2012-10-29T15:16:54Z | |
dc.date.copyright | 2012-08 | |
dc.date.issued | 2012-10-29 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2012/00039 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1036 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η μεταπτυχιακή διατριβή είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα‐συστήματα που όμως αποτελούν
μία ενιαία εφαρμογή.
Στο πρώτο τμήμα δίνεται βάση στην ανάπτυξη μίας διαδικτυακής εφαρμογής που σαν σκοπό
έχει να προτείνει στον φοιτητή μιας σχολής ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών που θα
πρέπει να ακολουθήσει για να αποκτήσει την ειδικότητα που θέλει.
Αυτό επιτυγχάνεται με την επεξεργασία των απαντήσεων που δίνει ο κάθε φοιτητής στις
ερωτήσεις που του γίνονται από το σύστημα.
Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που δίνει την δυνατότητα σε κάθε
διαχειριστή να ορίσει νέα προγράμματα σπουδών, να δώσει περισσότερη η λιγότερη
βαρύτητα στις ερωτήσεις που θα κάνει στον φοιτητή, να ορίσει τα όρια των απαντήσεων που
θα δίνουν την δυνατότητα στην εφαρμογή να προτείνει κάποιο πρόγραμμα σπουδών (ΠΣ)
σαν βασικό ή σαν δεύτερη επιλογή ή να τον αποκλείσει τελείως από κάποιο ΠΣ.
Κάθε διαχειριστής μπορεί να προσθέσει μαθήματα, να ορίσει νέες ερωτήσεις, να συνδέσει τις
ερωτήσεις με τα μαθήματα έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα να ξεκαθαρίζει από απλές
ερωτήσεις αν μπορεί ή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ο φοιτητής σε κάποιο πρόγραμμα
σπουδών.
Το δεύτερο τμήμα της μεταπτυχιακή διατριβή, που ασχολείται με την αξιολόγηση των
μαθημάτων, των καθηγητών και της υλικοτεχνικής υποδομής έχει χρησιμοποιηθεί ένα
σύνολο ερωτήσεων και έχει γίνει μία στατιστική ανάλυση των απαντήσεων που έχουν δοθεί
στο σύστημα.
Όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθημάτων και των καθηγητών από τους φοιτητές του
κάθε τμήματος δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην επίτευξη της ανωνυμίας των φοιτητών. Οι
φοιτητές μπορούν να εκφραστούν πιο αντικειμενικά αν γνωρίζουν ότι κανείς δεν θα
μπορέσει να τους αναγνωρίσει.. Η ανωνυμία επιτυγχάνεται με την χρήση μιας τυχαίας
συμβολοσειράς που την τυπώνει και την δίνει η γραμματεία του τμήματος, Όμως έχουν μία
δυνατότητα αξιολόγησης για κάθε μάθημα σε κάθε εξάμηνο. | el_GR |
dc.format.extent | 66 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Προγράμματα σπουδών -- Καθοδήγηση | el_GR |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοτόπου υποστήριξης εκπαίδευσης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The thesis is divided into two sections which, however, form a uniform application.
The first section is focused on developing a web application which is intended to
propose to the undergraduate student a specific school curriculum that should attend
to acquire the specialty he wants.
This is achieved by processing the responses given by each student to the questions
made by the system.
The application has been designed in such a way that enables each operator to set a
new curriculum, to give more or less weight to the questions that will be made to the
student, to define the boundaries of the answers that will give the opportunity to the
application to propose a curriculum as a primary or as a second choice or to exclude
him completely from a curriculum.
Each administrator can add courses, define new questions, relate the questions with
the courses, so as to have the ability to figure out by asking simple questions whether
or not the student can cope with a curriculum.
In the second part of the application, which deals with the evaluation of courses and
professors, a set of questions is used, in order to do a statistical analysis based on the
answers given to the system.
Concerning the evaluation of courses and professors done by the students of each
department, great importance was given in achieving the anonymity of the students.
Students can express more objectively if the know that no one will be able to
recognize them. Anonymity is achieved by using a random string which is unique for
each student and is given to them via the Secretariat during their enrollment in the
department. However, they are able to evaluate each course only once during a
semester. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |