Show simple item record

dc.contributor.advisorΠέππας, Παύλος
dc.contributor.authorΝτεμίρης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherDemiris, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-10-29
dc.date.accessioned2012-10-29T15:16:54Z
dc.date.available2012-10-29T15:16:54Z
dc.date.copyright2012-08
dc.date.issued2012-10-29
dc.identifier.otherΠΛΗ/2012/00039el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1036
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μεταπτυχιακή διατριβή είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα‐συστήματα που όμως αποτελούν μία ενιαία εφαρμογή. Στο πρώτο τμήμα δίνεται βάση στην ανάπτυξη μίας διαδικτυακής εφαρμογής που σαν σκοπό έχει να προτείνει στον φοιτητή μιας σχολής ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών που θα πρέπει να ακολουθήσει για να αποκτήσει την ειδικότητα που θέλει. Αυτό επιτυγχάνεται με την επεξεργασία των απαντήσεων που δίνει ο κάθε φοιτητής στις ερωτήσεις που του γίνονται από το σύστημα. Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που δίνει την δυνατότητα σε κάθε διαχειριστή να ορίσει νέα προγράμματα σπουδών, να δώσει περισσότερη η λιγότερη βαρύτητα στις ερωτήσεις που θα κάνει στον φοιτητή, να ορίσει τα όρια των απαντήσεων που θα δίνουν την δυνατότητα στην εφαρμογή να προτείνει κάποιο πρόγραμμα σπουδών (ΠΣ) σαν βασικό ή σαν δεύτερη επιλογή ή να τον αποκλείσει τελείως από κάποιο ΠΣ. Κάθε διαχειριστής μπορεί να προσθέσει μαθήματα, να ορίσει νέες ερωτήσεις, να συνδέσει τις ερωτήσεις με τα μαθήματα έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα να ξεκαθαρίζει από απλές ερωτήσεις αν μπορεί ή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ο φοιτητής σε κάποιο πρόγραμμα σπουδών. Το δεύτερο τμήμα της μεταπτυχιακή διατριβή, που ασχολείται με την αξιολόγηση των μαθημάτων, των καθηγητών και της υλικοτεχνικής υποδομής έχει χρησιμοποιηθεί ένα σύνολο ερωτήσεων και έχει γίνει μία στατιστική ανάλυση των απαντήσεων που έχουν δοθεί στο σύστημα. Όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθημάτων και των καθηγητών από τους φοιτητές του κάθε τμήματος δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην επίτευξη της ανωνυμίας των φοιτητών. Οι φοιτητές μπορούν να εκφραστούν πιο αντικειμενικά αν γνωρίζουν ότι κανείς δεν θα μπορέσει να τους αναγνωρίσει.. Η ανωνυμία επιτυγχάνεται με την χρήση μιας τυχαίας συμβολοσειράς που την τυπώνει και την δίνει η γραμματεία του τμήματος, Όμως έχουν μία δυνατότητα αξιολόγησης για κάθε μάθημα σε κάθε εξάμηνο.el_GR
dc.format.extent66 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΠρογράμματα σπουδών -- Καθοδήγησηel_GR
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη ιστοτόπου υποστήριξης εκπαίδευσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe thesis is divided into two sections which, however, form a uniform application. The first section is focused on developing a web application which is intended to propose to the undergraduate student a specific school curriculum that should attend to acquire the specialty he wants. This is achieved by processing the responses given by each student to the questions made by the system. The application has been designed in such a way that enables each operator to set a new curriculum, to give more or less weight to the questions that will be made to the student, to define the boundaries of the answers that will give the opportunity to the application to propose a curriculum as a primary or as a second choice or to exclude him completely from a curriculum. Each administrator can add courses, define new questions, relate the questions with the courses, so as to have the ability to figure out by asking simple questions whether or not the student can cope with a curriculum. In the second part of the application, which deals with the evaluation of courses and professors, a set of questions is used, in order to do a statistical analysis based on the answers given to the system. Concerning the evaluation of courses and professors done by the students of each department, great importance was given in achieving the anonymity of the students. Students can express more objectively if the know that no one will be able to recognize them. Anonymity is achieved by using a random string which is unique for each student and is given to them via the Secretariat during their enrollment in the department. However, they are able to evaluate each course only once during a semester.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record