Σχεδίαση και ανάπτυξη ιστοτόπου υποστήριξης εκπαίδευσης
Abstract
Η μεταπτυχιακή διατριβή είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα‐συστήματα που όμως αποτελούν
μία ενιαία εφαρμογή.
Στο πρώτο τμήμα δίνεται βάση στην ανάπτυξη μίας διαδικτυακής εφαρμογής που σαν σκοπό
έχει να προτείνει στον φοιτητή μιας σχολής ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών που θα
πρέπει να ακολουθήσει για να αποκτήσει την ειδικότητα που θέλει.
Αυτό επιτυγχάνεται με την επεξεργασία των απαντήσεων που δίνει ο κάθε φοιτητής στις
ερωτήσεις που του γίνονται από το σύστημα.
Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που δίνει την δυνατότητα σε κάθε
διαχειριστή να ορίσει νέα προγράμματα σπουδών, να δώσει περισσότερη η λιγότερη
βαρύτητα στις ερωτήσεις που θα κάνει στον φοιτητή, να ορίσει τα όρια των απαντήσεων που
θα δίνουν την δυνατότητα στην εφαρμογή να προτείνει κάποιο πρόγραμμα σπουδών (ΠΣ)
σαν βασικό ή σαν δεύτερη επιλογή ή να τον αποκλείσει τελείως από κάποιο ΠΣ.
Κάθε διαχειριστής μπορεί να προσθέσει μαθήματα, να ορίσει νέες ερωτήσεις, να συνδέσει τις
ερωτήσεις με τα μαθήματα έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα να ξεκαθαρίζει από απλές
ερωτήσεις αν μπορεί ή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ο φοιτητής σε κάποιο πρόγραμμα
σπουδών.
Το δεύτερο τμήμα της μεταπτυχιακή διατριβή, που ασχολείται με την αξιολόγηση των
μαθημάτων, των καθηγητών και της υλικοτεχνικής υποδομής έχει χρησιμοποιηθεί ένα
σύνολο ερωτήσεων και έχει γίνει μία στατιστική ανάλυση των απαντήσεων που έχουν δοθεί
στο σύστημα.
Όσον αφορά την αξιολόγηση των μαθημάτων και των καθηγητών από τους φοιτητές του
κάθε τμήματος δόθηκε μεγάλη βαρύτητα στην επίτευξη της ανωνυμίας των φοιτητών. Οι
φοιτητές μπορούν να εκφραστούν πιο αντικειμενικά αν γνωρίζουν ότι κανείς δεν θα
μπορέσει να τους αναγνωρίσει.. Η ανωνυμία επιτυγχάνεται με την χρήση μιας τυχαίας
συμβολοσειράς που την τυπώνει και την δίνει η γραμματεία του τμήματος, Όμως έχουν μία
δυνατότητα αξιολόγησης για κάθε μάθημα σε κάθε εξάμηνο.