Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Η σύνδεση των προγραμμάτων αφοσίωσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλλάδα
 
  • Details
Options

Η σύνδεση των προγραμμάτων αφοσίωσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλλάδα

Author(s)
Σιαλή, Μαρία
Date Issued
2023-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Όλο και περισσότερες έρευνες έχουν συνδέσει την συμμετοχή στα προγράμματα επιβράβευσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η σύνδεση της συμπεριφορικής πιστότητας με τη συμμετοχή στα προγράμματα αυτά στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλάδα.
Για το σκοπό αυτό γίνεται συσχέτιση της συμμετοχής στα προγράμματα με τις δυο παραμέτρους της συμπεριφορικής πιστότητας που είναι η συμπεριφορική αφοσίωση και η αφοσίωση στάσης. Έπειτα από εμπειρική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, με την συμμετοχή 375 καταναλωτών, προκύπτει πως οι συμμετέχοντες στα προγράμματα αφοσίωσης παρουσιάζουν μεγαλύτερα επίπεδα συμπεριφορικής πιστότητας προς της επιχείρηση καθώς τόσο η συμπεριφορική αφοσίωση όσο και η αφοσίωση στάσης είναι σε υψηλότερα επίπεδα από τους μη συμμετέχοντες.
Βασική συνεισφορά αυτής της έρευνας είναι η παρουσίαση της σημαντικότητας των προγραμμάτων αυτών στην διατήρηση των πελατών, η ανάπτυξη των προγραμμάτων αυτών αλλά και η ανάγκη εγγραφής νέων καταναλωτών στα προγράμματα αυτά προκειμένου να αυξήσουν τα επίπεδα δέσμευσης με την επιχείρηση.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 77 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Consumer behavior

Καταναλωτική συμπεριφ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2023-01084.pdf

Size

1.43 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f387d9f733aef4ac18633a460bf43f47

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly