Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
 
  • Details
Options

Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)

Author(s)
Μαράτου, Κωνσταντίνα
Date Issued
2019-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις τάσεις και να υιοθετεί αυτά που του αρμόζουν. Η τελευταία και πολλά υποσχόμενη τάση στο χώρο των στρατηγικών μάρκετινγκ ονομάζεται omni-channel ή αλλιώς πανκαναλική στρατηγική μάρκετινγκ.
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της πανκαναλικής στρατηγικής μάρκετινγκ και η απάντηση στο ερώτημα του κατά πόσο ένας λιανοπωλητής ευεργετείται από την εφαρμογή της.
Αρχικά γίνεται μία ανασκόπηση στο παρελθόν για να συσχετιστούν οι έννοιες που αφορούν το λιανεμπόριο με την με τη σημερινή κατάσταση. Έπειτα παρουσιάζονται τα κανάλια πωλήσεων και στη συνέχεια αναλύονται όλες οι στρατηγικές μάρκετινγκ που σχετίζονται με την διαχείριση καναλιών πωλήσεων και σημείων επαφής με τους καταναλωτές. Ακολουθεί η παράθεση των βασικών πυλώνων της omni-channel στρατηγικής. Η διατριβή ολοκληρώνεται με τη μελέτη ερευνών που ελέγχουν την αποδοτικότητά της πανκαναλικής στρατηγικής και την απήχηση που έχει στους καταναλωτές όπως επίσης και παραδειγμάτων έμπρακτης την εφαρμογής της.
Η omni-channel στρατηγική είναι στην ουσία η ενοποίηση του ψηφιακού κόσμου με το φυσικό κόσμο, μέσα από την ενσωμάτωση πολλών διαφορετικών καναλιών πώλησης και σημείων επαφής με τον καταναλωτή, σε μία ενιαία ολότητα μέσα στην οποία ο τελευταίος κινείται απρόσκοπτα απολαμβάνοντας μία συναρπαστική αγοραστική εμπειρία. Η στρατηγική αυτή αποδεικνύεται ότι αποτελεί πανάκεια για τους λιανοπωλητές αρκεί να χρησιμοποιείται με σύνεση και στο βαθμό που ταιριάζει σε κάθε επιχείρηση, στη λειτουργία της και στους στρατηγικούς του στόχους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 68 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Στρατηγικές μάρκετινγ...

Marketing Strategies

Στρατηγικές μάρκετινγ...

Marketing Strategies ...

Πανκαναλική στρατηγικ...

Omni-channel strategy...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΜΒΑ-2019-00674.pdf

Size

1.06 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):56796dd8682fd6180f9cc69d15c3e2ed

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly