Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Marketing Plan για την εταιρεία Camper στην Κύπρο
 
  • Details
Options

Marketing Plan για την εταιρεία Camper στην Κύπρο

Author(s)
Κωνσταντίνου, Δήμητρα
Date Issued
2022-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελείται από 8 κεφάλαια και αναφέρεται στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Στο πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή και παραθέτω σε γενικές γραμμές το σκοπό αυτής της διατριβής και το στόχο της έρευνας που πραγματοποιήθηκε.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση του μάρκετινγκ για να κατανοήσουμε τι ακριβώς είναι το μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος του. Επίσης σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του marketing plan και η σημαντικότητα του.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ιστορία της Ισπανικής εταιρείας Camper, ο στόχος της εταιρείας και η αποστολή της. Επίσης γίνεται μία μικρή αναφορά σε γενικά στοιχεία όσο αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο και το όραμα της.
Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μακρό-περιβάλλον μίας εταιρείας και γίνεται μία ανάλυση PESTEL για το παγκόσμιο περιβάλλον αλλά και για το εγχώριο περιβάλλον. Επίσης γίνεται ανάλυση και για την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται ο γενικός ορισμός του μικρό-περιβάλλοντος μίας εταιρείας. Επίσης γίνεται η εφαρμογή των 5 δυνάμεων του Michael Porter και γίνεται η ανάλυση SWOT και η στρατηγική ανάλυση TOWS για την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας , τη μεθοδολογία της έρευνας , τη παρουσίαση του ερωτηματολογίου και την ανάλυση των αποτελεσμάτων για τα δημογραφικά στοιχεία και για τα 2 μέρη του ερωτηματολογίου. Σε αυτό το κεφάλαιο αναφέρονται και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο και τέλος γίνονται κάποιες εισηγήσεις στην εταιρεία στην Κύπρο με βάση την έρευνα που διεξάχθηκε.
Στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρεται ο ορισμός του μείγματος μάρκετινγκ και των 4 P’s (Product(προϊόν), Promotion(προώθηση), Place(τόπος), Price(τιμή)). Ακολούθως γίνεται η ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ η οποία αφορά την εταιρεία Camper στην Κύπρο.
Το όγδοο κεφάλαιο τελειώνει η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τον επίλογο.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
68 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Marketing plan

Σχέδιο μάρκετινγκ

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2022-00974.pdf

Size

1.72 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6a70bb39a9ac23a7727468e0ff741f58

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly