Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
  6. Διαδραστικές δραστηριότητες για την υποστήριξη της διδασκαλίας μαθημάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
 
  • Details
Options

Διαδραστικές δραστηριότητες για την υποστήριξη της διδασκαλίας μαθημάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Author(s)
Χαραλάμπους, Φρόσω
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η μεταπτυχιακή διατριβή αυτή έχει ως στόχο την ανάπτυξη ενός συνόλου δραστηριοτήτων η οποία θα χρησιμοποιείται για την κατανόηση εννοιών σε μαθήματα όπου διδάσκονται τα παιδιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Κύπρου. Σκοπός της είναι να βοηθήσει τον κάθε μαθητή ξεχωριστά για την περαιτέρω κατανόηση των μαθημάτων που ήδη διδάσκεται στο σχολείο. Με την επιτυχή ολοκλήρωση τη διατριβής αυτής, ο κάθε μαθητής θα έχει την ευκαιρία να αξιολογήσει τις γνώσεις του και να ελέγξει που ακριβώς υστερεί, έτσι ώστε να βελτιωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πάντα με την βοήθεια του εκπαιδευτικού του. Η διαδικασία αυτή όμως, με τις διαδραστικές δραστηριότητες, έχει ως σκοπό την ψυχαγωγία του τελικού χρήστη, όπου στην περίπτωση μας είναι οι μαθητές που φοιτούν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Οι μαθητές κατά την ολοκλήρωση μια ηλεκτρονικής δραστηριότητας, πραγματεύονται έννοιες και ενστερνίζονται ευκολότερα τα βασικά σημεία της διδακτικής ενότητας. Ακόμη, οι μαθητές με τον τρόπο αυτό, νιώθουν πως θέλουν να αναλάβουν την ευθύνη για την μάθηση τους και παίρνουν πολύ πιο εύκολα αποφάσεις, όπως αναφέρουν και οι Sumuer & Yakin (2009).

Το εργαλείο πρέπει να επιτρέπει την προσαρμογή του υλικού από τον διδάσκοντα και το υλικό να μην είναι στατικό και προκαθορισμένο. Ο κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποκτήσει την κατάλληλη γνώση και εμπειρία, προτού δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τα παιχνίδια αυτά. Έτσι κάθε μάθημα θα πρέπει να περιγράφεται σε επίπεδο στόχων, υλικού και δραστηριοτήτων αξιολόγησης. Το εργαλείο θα πρέπει να παρουσιάζει τα θέματα με παιγνιώδη τρόπο. Δηλαδή, το εργαλείο θα επιδεικνύει κάποιο βαθμό προσαρμοστικότητας στο νέο υλικό, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες εκπαιδευτικές δράσεις.

Η ανάπτυξη της σελίδας έχει ως κύριο εργαλείο την HTML (αλλά χρησιμοποιήθηκαν επίσης και οι JavaScript, CSS) και για την δημιουργία των διαδραστικών εφαρμογών χρησιμοποιήθηκε το διαδικτυακό εργαλείο το οποίο είναι διαθέσιμο στην σελίδα http://minstructor.com/ .
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
81 σ. 30 εκ.
Subjects

Διαδραστικό περιβάλλο...

Human Computer Intera...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΚΠΣ-2018-00019.pdf

Size

3.05 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):024d27262aaa34422d36b777e3c13b8e

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly