Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης αγοράς και παράδοσης προϊόντων
 
  • Details
Options

Δημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης αγοράς και παράδοσης προϊόντων

Author(s)
Τζιβλικάκη, Άννα
Date Issued
2014-03-27
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η ανάπτυξη των τεχνολογιών, των επικοινωνιών και του Internet, έχει αλλάξει την φύση και την δραστηριότητα του εμπορίου . Μια νέα μορφή εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει κάνει δυναμική εμφάνιση και διεκδικεί σημαντικό μερίδιο από το παραδοσιακό εμπόριο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ή αλλιώς e-commerce είναι η παροχή αγαθών και υπηρεσιών, μέσω internet. Η ανάπτυξή του οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιούνται κάθε είδους συναλλαγές -συμπεριλαμβανομένων της πώλησης αγαθών και υπηρεσιών μέσα από ηλεκτρονικά μέσα με μεγάλη ταχύτητα και μικρό κόστος. Το πρόβλημα που καλούμαστε να λύσουμε είναι αυτό της αγοράς και διανομής προϊόντων μέσω διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε μια επιχείρηση η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του διαδικτύου και η οποία προσφέρει την παραπάνω υπηρεσία στους πελάτες της. Η επιχείρηση διαθέτει οχήματα-διανομείς τα οποία , βάση της παραγγελίας του πελάτη, πρέπει να αγοράσουν συγκεκριμένα προϊόντα από ένα δίκτυο καταστημάτων και να τα παραδώσουν σε συγκεκριμένους πελάτες. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα έχουμε τους πελάτες οι οποίοι ζητούν από την επιχείρηση να αγοράσει αντί για αυτούς και να τους παραδώσει κάποια προϊόντα. Τα έσοδα της επιχείρησης θα προέρχονται από την διαφήμιση μέσω της ιστοσελίδας της κάποιων καταστημάτων και από κάποια χρέωση στους πελάτες. Τα καταστήματα από τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας καθώς και τα προϊόντα είναι συγκεκριμένα. Για να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό κέρδος ή έστω κάποιο ικανοποιητικό κέρδος, καλούμαστε να δημιουργήσουμε μια σειρά από διαδρομές για να εξυπηρετηθούν οι μεταφορές των προϊόντων με το χαμηλότερο δυνατό κόστος σε χρόνο και χρήμα. Για την εκτέλεση των διανομών αυτών έχουμε διαθέσιμο έναν αριθμό οχημάτων. Όλα τα οχήματα ξεκινούν από την ίδια αφετηρία εκτελούν τις αγορές των προϊόντων, επιστρέφουν στην αφετηρία όπου γίνετε η κατηγοριοποίηση των προϊόντων ανά παραγγελία και στη συνέχεια κάθε όχημα παίρνει τις παραγγελίες που πρέπει να μεταφέρει και τις εκτελεί. Στο τέλος όλα τα οχήματα επιστρέφουν στην αφετηρία.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 96 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Ηλεκτρονικό εμπόριο

e-commerce

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2013-00106.pdf

Size

5.91 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0e8283d122c2e9f0ab79259c5dce0903

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly