Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
  6. Διερεύνηση του ρόλου, των απόψεων και στάσεων εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων
 
  • Details
Options

Διερεύνηση του ρόλου, των απόψεων και στάσεων εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων

Author(s)
Τσάνταλη, Καλλιόπη
Date Issued
2017-09-18
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του ρόλου, των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα μελέτη περίπτωσης με σκοπό να διερευνηθεί σε βάθος και να ερμηνευτεί ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων, καθώς και οι στάσεις και απόψεις του γύρω από την εύρεση εργασίας σε μια περίοδο παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, η αποτελεσματικότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου σε συνάρτηση με ενδεχόμενα εμπόδια ή ευκαιρίες που το επηρεάζουν, οι εκτιμήσεις για τη μελλοντική επαγγελματική εξέλιξή του και η σύγκριση με συναδέλφους που εργάζονται σε άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Στην έρευνα συμμετείχαν έξι εκπαιδευτές ενηλίκων που εργάζονται στα ΣΔΕ, ΙΕΚ και ΚΔΒΜ των Σερρών, οι οποίοι μέσω των ημι-δομημένων συνεντεύξεων που πραγματοποιήθηκαν είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν ανοιχτά τις απόψεις τους για το υπό διερεύνηση ζήτημα. Τα ευρήματα της έρευνας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων εντός της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας είναι διττός και αποκτά δυναμική και πολυσύνθετη διάσταση. Όντας ο ίδιος ταυτόχρονα εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενος είναι υπεύθυνος για τη μάθηση και την απασχολησιμότητά του, ενώ εκλαμβάνει την οικονομική κρίση ως μια ευκαιρία για περαιτέρω επαγγελματική ανάπτυξη. Παράλληλα αναλαμβάνει την ευθύνη για την παροχή ποιοτικού εκπαιδευτικού έργου προς τους ενήλικες εκπαιδευόμενους, αξιοποιώντας ευκαιρίες μάθησης που θα το καταστήσουν πιο αποτελεσματικό, ώστε και οι ίδιοι να ωφεληθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό και να γίνουν ενεργητικοί παράγοντες στην αγορά εργασίας και την ευρύτερη κοινωνία.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 68 σ. 30 εκ.
Subjects

Εκπαίδευση Ενηλίκων

Adult education

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΣΔΜ-2017-00012.pdf

Size

485.76 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):309acd7dcc3674b39180053f6b766ab1

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly