Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
  6. Η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στην επίδραση που ασκεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαμόρφωση της φήμης μιας εταιρίας και το αντίστροφο: Μελέτη εργαλείων και πρακτικών
 
  • Details
Options

Η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στην επίδραση που ασκεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαμόρφωση της φήμης μιας εταιρίας και το αντίστροφο: Μελέτη εργαλείων και πρακτικών

Author(s)
Καπετανάκη, Γαρυφαλλιά
Date Issued
2021-10
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε η έννοια της διαδικτυακής φήμης και η σημασία της για μια εταιρία. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι επιμέρους παράγοντες που την καθορίζουν, όπως τα στοιχεία εκείνα που τη διαμορφώνουν, τρόποι διαχείρισής της και ταξινομίες χαρακτηριστικών των συστημάτων διαχείρισης φήμης. Για να είναι εφικτή η μελέτη των στοιχείων που συγκροτούν τη διαδικτυακή φήμη είναι αναγκαίο να βρεθούν αποτελεσματικές μέθοδοι εξόρυξης και ταξινόμησης των στοιχείων που έχουν σχέση με αυτήν, γι’ αυτό κατεγράφησαν μέθοδοι που έχουν σχέση με τη μηχανική μάθηση, τη χρήση λεξικών και τις Ηybrid Αpproaches. Μελετήθηκαν οι προκλήσεις και τα προβλήματα στη μέτρηση , αποτύπωση και υπολογισμό της φήμης και το πώς η τεχνολογία blockchain μπορεί να τεθεί στην υπηρεσία των συστημάτων διαχείρισης φήμης. Τέλος, διερευνήθηκαν διάφορα εργαλεία διαχείρισης φήμης εταιριών.
Στο δεύτερο μέρος της εργασίας καταγράφονται τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη με σκοπό να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο επηρεάζονται οι καταναλωτές από διάφορους παράγοντες που καθορίζουν τη φήμη επιβεβαιώνοντας τις παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν στο πρώτο μέρος και αναδεικνύοντας και άλλες πτυχές που πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρίες που ασχολούνται με το αντικείμενο. Προφανώς, πολλά είναι τα ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με διάφορες πλευρές της διαδικτυακής φήμης, τα οποία καλούνται να απαντήσουν μελλοντικές έρευνες.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
iv, 107 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Online reputation

Διαδικτυακή φήμη

Blockchain Technology...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΚΠΣ-2021-00055.pdf

Size

2.56 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):dcb6e618569fc03c746896ac45d22eb3

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly