Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Ψηφιακό μάρκετινγκ και η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σε ψηφιακές πλατφόρμες
 
  • Details
Options

Ψηφιακό μάρκετινγκ και η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σε ψηφιακές πλατφόρμες

Author(s)
Αρέστη, Νικολέττα
Date Issued
2024-12
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η διπλωματική εργασία εξετάζει τους παράγοντες δημιουργικού περιεχομένου που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης ως εργαλείο στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πλέον η πλειονότητα των επιχειρήσεων διαθέτει τμήμα ψηφιακού μάρκετινγκ που προωθούν τις ψηφιακές διαφημίσεις μέσω καναλιών όπως οι μηχανές αναζήτησης, οι ιστοσελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να προσελκύσουν καταναλωτές. Η εργασία συγκεκριμένα διερευνά πώς τα στοιχεία μιας ψηφιακής διαφήμισης όπως είναι η θέση, το χρώμα, η κίνηση, το μέγεθος και η μουσική επηρεάζουν την προσοχή των καταναλωτών και την πρόθεσή τους για αγορά.
Όπως προκύπτει από την έρευνα οι ψηφιακές διαφημίσεις υπερέχουν έναντι αυτών του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Αυτό οφείλεται κυρίως στην ευελιξία που διαθέτουν και τις αυξημένες δυνατότητες στόχευσης κοινού στις ψηφιακές πλατφόρμες. Επιπλέον, το δημιουργικό περιεχόμενο είναι κρίσιμος παράγοντας στην προσέλκυση της προσοχής και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands. Κάθε μία από τις εξεταζόμενες μεταβλητές παίζει τον δικό της ρόλο στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μιας ψηφιακής διαφήμισης. Η μουσική και η κίνηση βαρύνουν περισσότερο στην ανάκληση ενώ η θέση και τα χρώματα στην αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις διαφημίσεις. Η παρουσία των ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο πρέπει να είναι στοχευμένη στο αντίστοιχο κοινό και εμφανίζεται με την κατάλληλη συχνότητα.
Δεδομένου ότι η ψηφιακή διαφήμιση είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ θα πρέπει αφενός να ενσωματωθεί σε ευρύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ και αφετέρου να διερευνηθεί περισσότερο η αιτιακή σχέση των μεταβλητών που εξετάζονται με την πρόθεση αγοράς και την αναγνωρισιμότητα του brand.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου / Open University of Cyprus
Format
v, 70 σ., ; 30 εκ.
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2024-01151.pdf

Size

2.38 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):743c765fa10a2018d09f827ebebce41d

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly