Options
Ψηφιακό μάρκετινγκ και η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σε ψηφιακές πλατφόρμες
Author(s)
Αρέστη, Νικολέττα
Date Issued
2024-12
Abstract
Η διπλωματική εργασία εξετάζει τους παράγοντες δημιουργικού περιεχομένου που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης ως εργαλείο στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πλέον η πλειονότητα των επιχειρήσεων διαθέτει τμήμα ψηφιακού μάρκετινγκ που προωθούν τις ψηφιακές διαφημίσεις μέσω καναλιών όπως οι μηχανές αναζήτησης, οι ιστοσελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να προσελκύσουν καταναλωτές. Η εργασία συγκεκριμένα διερευνά πώς τα στοιχεία μιας ψηφιακής διαφήμισης όπως είναι η θέση, το χρώμα, η κίνηση, το μέγεθος και η μουσική επηρεάζουν την προσοχή των καταναλωτών και την πρόθεσή τους για αγορά.
Όπως προκύπτει από την έρευνα οι ψηφιακές διαφημίσεις υπερέχουν έναντι αυτών του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Αυτό οφείλεται κυρίως στην ευελιξία που διαθέτουν και τις αυξημένες δυνατότητες στόχευσης κοινού στις ψηφιακές πλατφόρμες. Επιπλέον, το δημιουργικό περιεχόμενο είναι κρίσιμος παράγοντας στην προσέλκυση της προσοχής και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands. Κάθε μία από τις εξεταζόμενες μεταβλητές παίζει τον δικό της ρόλο στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μιας ψηφιακής διαφήμισης. Η μουσική και η κίνηση βαρύνουν περισσότερο στην ανάκληση ενώ η θέση και τα χρώματα στην αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις διαφημίσεις. Η παρουσία των ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο πρέπει να είναι στοχευμένη στο αντίστοιχο κοινό και εμφανίζεται με την κατάλληλη συχνότητα.
Δεδομένου ότι η ψηφιακή διαφήμιση είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ θα πρέπει αφενός να ενσωματωθεί σε ευρύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ και αφετέρου να διερευνηθεί περισσότερο η αιτιακή σχέση των μεταβλητών που εξετάζονται με την πρόθεση αγοράς και την αναγνωρισιμότητα του brand.
Όπως προκύπτει από την έρευνα οι ψηφιακές διαφημίσεις υπερέχουν έναντι αυτών του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Αυτό οφείλεται κυρίως στην ευελιξία που διαθέτουν και τις αυξημένες δυνατότητες στόχευσης κοινού στις ψηφιακές πλατφόρμες. Επιπλέον, το δημιουργικό περιεχόμενο είναι κρίσιμος παράγοντας στην προσέλκυση της προσοχής και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands. Κάθε μία από τις εξεταζόμενες μεταβλητές παίζει τον δικό της ρόλο στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μιας ψηφιακής διαφήμισης. Η μουσική και η κίνηση βαρύνουν περισσότερο στην ανάκληση ενώ η θέση και τα χρώματα στην αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις διαφημίσεις. Η παρουσία των ψηφιακών διαφημίσεων στο διαδίκτυο πρέπει να είναι στοχευμένη στο αντίστοιχο κοινό και εμφανίζεται με την κατάλληλη συχνότητα.
Δεδομένου ότι η ψηφιακή διαφήμιση είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο του μάρκετινγκ θα πρέπει αφενός να ενσωματωθεί σε ευρύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ και αφετέρου να διερευνηθεί περισσότερο η αιτιακή σχέση των μεταβλητών που εξετάζονται με την πρόθεση αγοράς και την αναγνωρισιμότητα του brand.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου / Open University of Cyprus
Format
v, 70 σ., ; 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
MBA-2024-01151.pdf
Size
2.38 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):743c765fa10a2018d09f827ebebce41d