Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
  6. Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού Adventure για την εκμάθηση συγγραφής κώδικα στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO
 
  • Details
Options

Ανάπτυξη εφαρμογής παιχνιδιού Adventure για την εκμάθηση συγγραφής κώδικα στη γλώσσα προγραμματισμού LOGO

Author(s)
Σάρλης, Ιωάννης
Date Issued
2018-06
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ερευνά το εάν η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game Based Learning), μπορεί να εφαρμοστεί στη σχολική τάξη, με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μαθητές να μάθουν να γράφουν κώδικα της γλώσσας προγραμματισμού LOGO. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης έρευνας, δημιουργήθηκε το παιχνίδι «Super Turtle Adventures», που είναι γραμμένο σε Scratch, μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα. Μάλιστα, μέσα από τις διδακτικές παρεμβάσεις των καθηγητών του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, η έρευνα αυτή αποβλέπει στη βελτίωση της προγραμματιστικής ικανότητας των μαθητών ως προς το σκοπό αυτό.
Ακόμη, η εν λόγω διατριβή, στόχο έχει, εκτός των άλλων, να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο οι έφηβοι χρήστες, αντιλαμβάνονται τη συγγραφή κώδικα, αλλά και το εάν και κατά πόσο βελτιώθηκε μετά τη χρήση της εφαρμογής-παιχνίδι, η ικανότητά τους να δημιουργήσουν δικό τους κώδικα στη γλώσσα LOGO.
Η έρευνα έδειξε ότι, οι μαθητές που συμμετείχαν σ’ αυτήν, και συγκεκριμένα των Γυμνασίων Ιαλυσού και Παραδεισίου Ρόδου, μπήκαν γρήγορα στη διαδικασία να δοκιμάσουν το παιχνίδι. Mέσα απ’ αυτήν, ανέπτυξαν την προγραμματιστική τους σκέψη, με το να γράφουν εντολές κώδικα LOGO. Προσπάθησαν, έτσι, να προγραμματίσουν τη σούπερ χελώνα, ώστε να υπακούει στις εντολές αυτές, κάνοντας διάφορες λειτουργίες, όπως λ.χ. μάζεμα σκουπιδιών, μεταφορά τους και απόθεση στους κάδους ανακύκλωσης, και πολλά άλλα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
144 σ. 30 εκ,
Subjects

Game Based Learning

Gamification in Educa...

Gamification

Παιχνιδοποίηση

Παιχνιδοποίηση στην ε...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΚΠΣ-2018-00018.pdf

Size

4.2 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):20697cab4b45e52c5cf398f7049c1cae

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly