Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
  6. Ακαδημαϊκή ή επαγγελματική εκπαίδευση; Πως μπορούν οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας να συμβάλλουν στην αύξηση της ελκυστικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα
 
  • Details
Options

Ακαδημαϊκή ή επαγγελματική εκπαίδευση; Πως μπορούν οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας να συμβάλλουν στην αύξηση της ελκυστικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Author(s)
Αηδονίδου, Σταματία
Date Issued
2019-04
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Ιστορικά, επικρατεί στην Ελλάδα, η αντίληψη, ότι κανείς μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του μορφωμένο και επιτυχημένο, μόνο στην περίπτωση που έχει ακολουθήσει το δρόμο της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Συνεχώς, προωθούνται επιτυχημένα παραδείγματα ανθρώπων, οι οποίοι είναι κάτοχοι πτυχίων, μεταπτυχιακών και ακαδημαϊκών τίτλων. Το γεγονός αυτό είναι θεμιτό. Τι γίνεται, όμως, με την επαγγελματική εκπαίδευση; Άραγε, δεν υπάρχουν και εκεί παραδείγματα επιτυχημένων ανθρώπων; Γιατί συνεχίζει να υπάρχει η αντίληψη που θέλει τους ανθρώπους που επιλέγουν την επαγγελματική εκπαίδευση να θεωρούνται, ότι έχουν κατώτερο μορφωτικό επίπεδο;
Είναι σίγουρο, ότι πολλές αλλαγές θα πρέπει να λάβουν χώρα στην Ελλάδα, έτσι ώστε να μπορούμε να μιλούμε για απόλυτη εξίσωση της σημασίας που έχουν τα προσόντα που αποκτώνται από τις δύο διαφορετικές εκπαιδευτικές διαδρομές. Αλλαγές στην κοινωνία, στην οικονομία, στην εκπαίδευση, στην πολιτική.
Οι τρόποι αύξησης της ελκυστικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης αποτέλεσαν το βασικό σκοπό της έρευνας της παρούσας εργασίας. Έγινε προσπάθεια ολιστικής διερεύνησης των παραγόντων, που θα μπορούσαν να επηρεάσουν προς αυτήν την κατεύθυνση και για το λόγο αυτό, η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τρία επίπεδα. Αρχικά, διερευνήθηκε ο ρόλος της κοινωνίας, στη συνέχεια ο ρόλος της πολιτικής σε θέματα εκπαίδευσης και τέλος, ο ρόλος των επιχειρήσεων. Κατά το πρώτο στάδιο εκπόνησης της έρευνας, πραγματοποιήθηκε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, η οποία βοήθησε στην αποσαφήνιση διάφορων εννοιών, αλλά και στη γνωριμία με καλές πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν ή χρησιμοποιούνται στις ευρωπαϊκές χώρες. Στη συνέχεια, αναζητήθηκαν οι εκπαιδευτικές πολιτικές, οι οποίες εφαρμόζονται στην Ελλάδα, όσον αφορά την επαγγελματική εκπαίδευση και εκείνες που προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση για τα κράτη μέλη της. Τέλος, ζητήθηκαν οι απόψεις τριών στελεχών του Ο.Α.Ε.Δ., τριών στελεχών του Ι.Ε.Π. και ενός επιχειρηματία, ο οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής παρουσιάζονται στα επόμενα κεφάλαια.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
60 σ. 30 εκ.
Subjects

Επαγγελματική εκπαίδε...

Vocational education ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΣΔΜ-2019-00035.pdf

Size

499.31 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):3250d64b4c97a5602c6b3a790f01cace

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly