Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing by Subject 
    • Home
    • Browsing by Subject
    •   Home
    • Browsing by Subject
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing by Subject "Μάρκετινγκ"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 1-12 of 12

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Thumbnail

      Marketing φαρμακευτικών προϊόντων – Μελέτη περίπτωσης στρατηγικού σχεδιασμού με χρήση εργαλείων SWOT και PESTLE ανάλυση 

      Παπαδάκη, Βασιλική (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
      Η φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί τα τελευταία χρόνια, έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια μελέτης του marketing των φαρμακευτικών προϊόντων και των ζητημάτων που ...
    • Thumbnail

      Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ 

      Νικολαΐδης, Αυγερινός (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η ...
    • Thumbnail

      Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και αύξηση πωλήσεων της ΜΤΝ Κύπρου. 

      Παπαδημητρίου, Σταύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Η ταχύτατη και ευρεία διάδοση της κινητής τηλεφωνίας, του διαδικτύου και οι αλματώδεις και διαρκείς τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών έχουν φέρει τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο ...
    • Thumbnail

      Η επίδραση του μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στην ποιότητα των πελατών. Η περίπτωση της Lacta. 

      Σιανάβα, Διονυσία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά τo μάρκετινγκ και νέα εργαλεία επικοινωνίας στην εταιρία Παυλίδη της σοκολάτας Lacta. Συγκεκριμένα, η εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη βιβλιογραφική ...
    • Thumbnail

      Μάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειες 

      Παυλάτος, Στυλιανός (2013-07-03)
      Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη ...
    • Thumbnail

      Ο ρόλος, η ανάπτυξη και η εφαρμογή των νέων εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Η επίδραση τους στην πιστότητα και την ικανοποίηση του πελάτη - Μελέτη περίπτωσης για την COSMOTE 

      Κουτσοχείλη, Ευγενία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, στα πλαίσια της σύγχρονης εποχής, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη. Αξιοπρόσεκτη είναι, η αξιοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και των παραγόμενων προϊόντων, από την πλευρά των εταιρειών που ...
    • Thumbnail

      Προσαρμογή του μάρκετινγκ στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστήμιου Κύπρου, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον 

      Νικοδήμου, Ευσταθία (2011-08-29)
      Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα νέο και αναπτυσσόμενο πεδίο έρευνας για τη Βιβλιοθήκη Πανεπιστήμιου Κύπρου, γεγονός που έρχεται να καλύψει την μέχρι τώρα ανάγκη για συστηματική και μεθοδευμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό. Η ...
    • Thumbnail

      Στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτίωσης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες: Καλές πρακτικές 

      Τσιότρα, Πηνελόπη (2014-06-27)
      Εισαγωγή: Η τουριστική βιομηχανία είναι ο κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της (Βελισσαρίου κ.α., 2000). Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η ...
    • Thumbnail

      Τα χρώματα και ο τρόπος επίδρασης τους στη στάση του ηλεκτρονικού επισκέπτη απέναντι στην ιστοσελίδα 

      Πρίμπελη, Σοφία (2013-07-30)
      Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αυξήσει την διαπραγματευτική τους δύναμη έναντι των φυσικών και διαδικτυακών καταστημάτων, λόγω της πληθώρας εναλλακτικών επιλογών και της ευκολίας πρόσβασης στη γνώση. Συνεπώς ο ...
    • Thumbnail

      Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free 

      Μιχαήλ, Παναγιώτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)
      Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών ...
    • Thumbnail

      Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank 

      Καλτσίδης, Γεώργιος Κ. (2011-08-01)
      Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή ...
    • Thumbnail

      Υιοθέτηση σχεσιακού μάρκετινγκ στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας 

      Ξηρακιά, Χαρούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)
      Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους και είναι ένας από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς κλάδους στην Κύπρο. Είναι ένας τομέας με έντονες προκλήσεις, υψηλό ανταγωνισμό και με ...

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013