Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Διλμπέρη, Αθηνά"
Αποτελέσματα 1-11 από 11
-
Η κατανάλωση κρασιού και οι προτιμήσεις των καταναλωτών με περιβαλλοντική συνείδηση στην ελληνική αγορά
Πιπερίδου, Ευδοκία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Σκοπός της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών με περιβαλλοντική συνείδηση απέναντι σε περιβαλλοντικό φιλικό κρασί, διερευνώντας ... -
Η υποστήριξη των κατοίκων για την ανάπτυξη του τουρισμού στο Νομό Αργολίδας.
Κοτίτσας, Θεόδωρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η υποστήριξη των κατοίκων για την ανάπτυξη του τουρισμού στο Νομό Αργολίδος, και ειδικότερα των απόψεων του ντόπιου πληθυσμού ως προς την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, με απώτερο στόχο ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
Δελή, Ηλέκτρα (2015-07-22)Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως. Αρχικά, αναλύθηκε ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ελληνική επιχειρηματική δραστηριότητα: Μια εμπειρική μελέτη για το πως η πελατειακή εμπλοκή επηρεάζει την εταιρική φήμη
Φώτογλου, Μαρία (2016-03-18)Σήμερα στην χώρα μας, παρατηρείται περισσότερο από ποτέ μια ραγδαία ανάπτυξη στις διαδικτυακές συναλλαγές. Η διάδοση της επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω της ανάπτυξης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, των Κοινωνικών Δικτύων ... -
Ο ρόλος της ποιότητας των υπηρεσιών στην ικανοποίηση επισκεπτών: Μια εμπειρική μελέτη για το Νεο Μουσείο Ακρόπολης με την κλίμακα HISTOQUAL
Περπερίδου, Μελάνη (2015-07-21)Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών, παρατηρείται σημαντική ανάπτυξη στον χώρο των υπηρεσιών σε όλους τους τομείς. Στην κατεύθυνση αυτή εξελίσσονται και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, όπως τα μουσεία, τα οποία ... -
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ικανοποίηση των πελατών: Μελέτη για τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά
Τζούμα, Μαρία (2017-03-01)Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σημαντική αύξηση στον τομέα της παροχής υπηρεσιών. Στην κατεύθυνση αυτή έχουν οδηγηθεί και τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά. Η παροχή άριστης ποιότητας αποτελεί ένα μέσο ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες για την αγορά βιολογικού οίνου στην ελληνική αγορά
Τσιμιτσέλη, Θωμαΐτσα (2015-09-07)Στόχος της παρούσης μελέτης είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που οδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην αγορά βιολογικού οίνου. Η παρούσα έρευνα θα είναι επισκοπική, καθώς η ερευνήτρια θα διεξάγει πρωτογενή ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της ψηφιακής (online) μουσικής πειρατείας: Η περίπτωση της Ελλάδας
Λαμπρινάκου, Νίκη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει το προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών που προβαίνουν σε απόκτηση μουσικής από το διαδίκτυο, είτε νόμιμα έναντι πληρωμής, μέσω δικτυακών καταστημάτων μουσικής, είτε παράνομα και ... -
Ποιός είναι ο βαθμός αποδοχής τεχνολογίας από τους εργαζόμενους της εταιρείας Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που δίνει στην εταιρεία
Γκέκας, Χρήστος (2016-09-08)Ο τομέας της ναυπηγικής βιομηχανίας λειτουργεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον και αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της βιομηχανικής ανάπτυξης ενός κράτους. Είναι ταυτόχρονα πεδίο ανάπτυξης νέων, καινοτόμων ... -
Τρόπος εμπλοκής και δράσης του καταναλωτή στην αγορά χρηματοοικονομικών προϊόντων Retail Banking και ποιοι παράγοντες τον επηρεάζουν
Βαρδακώστας, Θοδωρής (2016-09-29)Παρόλο που η οικονομική κρίση της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει σημαντικά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, ένας από τους βασικότερους προβληματισμούς του τραπεζικού χώρου και ειδικότερα του τομέα του μάρκετινγκ είναι ... -
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα: Χρήση και χρησιμότητα
Λαμπρινάκος, Μιχάλης (2016-09-08)Το φαρμακευτικό ψηφιακό μάρκετινγκ , κερδίζει συνεχώς έδαφος στο διεθνές στερέωμα. Λειτουργώντας ως ένας συμπληρωματικός βραχίονας με το παραδοσιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ φαίνεται ότι προσφέρει στις φαρμακευτικές ...