Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Γούναρης, Σπυρίδων"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Διερεύνηση της συμπεριφοράς καταναλωτή σε σχέση με την αγορά τροφίμων πιστοποιημένης ποιότητας, σε περιόδους μείωσης εισοδημάτων, οικονομικής ύφεσης και κρίσης
Μπουνάκης, Νικόλαος (2013-07-23)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να διερευνήσει τις καταναλωτικές τάσεις σε περίοδο οικονομικής ύφεσης και κρίσης αναφορικά με τα προϊόντα διατροφής. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς ... -
Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης στην Ελληνική Ταχυδρομική Αγορα: Εμπειρικά αποτελέσματα και προεκτάσεις
Ρηγόπουλος, Αντώνιος (2012-08-08)Η οικονομική συγκυρία την οποία βιώνουμε ως χώρα προκαλεί αναταράξεις στον παραγωγικό ιστό που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ταχυδρομική αγορά. Αυτό σε συνδυασμό με την απελευθέρωση της συγκεκριμένης αγοράς, δημιουργεί την ... -
Η εφαρμογή του Marketing στα κέντρα επαγγέλματικής κατάρτισης
Γιακουβής, Χρήστος (2011-06-28)------- -
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών πηγών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
Χασάπη, Αντωνία (2013-08-01)Σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου η ποσότητα των πληροφοριών διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές που τους παρέχονται με σύνεση, και να κατανοήσουν τον τρόπο ... -
Μια τυπολογία της πολυπλοκότητας των αγοραστικών αποφάσεων και των σχέσεων με τους προμηθευτές ενός αγοραστικού κέντρου σε βιομηχανικές αγορές(Β2Β)
Στοϊκοβιτς, Γκραντημήρ (2011-08-01)Με την μελέτη μας αυτή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τον τρόπο εμπορικής συμπεριφοράς ενός αγοραστικού κέντρου στην πολύπλοκη διαδικασία επιλογής ενός προμηθευτή. Προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε την σύσταση και την συμπεριφορά ... -
Ο ρόλος των ακαδημαϊκών προσόντων στην επαγγελματική επιτυχία του ατόμου στην κύπρο: Συνέπειες
Νεοφύτου, Νεόφυτος (2011-08-02)Η επαγγελματική επιτυχία είναι ένα από τα πλέον ουσιώδη θέματα που προβληματίζουν τόσο τους ίδιους τους εργαζόμενους, τους οργανισμούς που τους απασχολούν αλλά και την ευρύτερη κοινωνία στο σύνολο της. Ο ρόλος των ακαδημαϊκών ... -
Ποιος ο ρόλος του διευθυντή ανθρωπίνου δυναμικού μιας εταιρίας μέσα σε μια κοινωνία με ξενοφοβικές τάσεις και ρατσισμό
Καραβέλας, Ιωάννης (2011-08-29)Ο σκοπός και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα αυτής της διατριβής είναι η ανάλυση και η επίδειξη των προβλημάτων που παρουσιάζονται μέσα στην καθημερινή εργασία και στα καθήκοντα ενός διευθυντή ανθρωπίνου δυναμικού από άτομα ... -
Προσαρμογή του μάρκετινγκ στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστήμιου Κύπρου, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον
Νικοδήμου, Ευσταθία (2011-08-29)Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα νέο και αναπτυσσόμενο πεδίο έρευνας για τη Βιβλιοθήκη Πανεπιστήμιου Κύπρου, γεγονός που έρχεται να καλύψει την μέχρι τώρα ανάγκη για συστηματική και μεθοδευμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό. Η ... -
Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και ο προσανατολισμός της στην αγορά-Η ικανότητα της επιχείρησης να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή
Αποστόλου, Βασιλική (2013-08-28)Μέχρι πρόσφατα υπήρχε ταύτιση της έννοια του μάρκετινγκ υπηρεσιών και του μάρκετινγκ προϊόντων. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, το μάρκετινγκ των υπηρεσιών διαφέρει και αυτό οφείλεται στη φύση των υπηρεσιών οι οποίες ...