Browsing by Author "Gregoriou-Violari, Androula"
Now showing items 1-1 of 1
-
Η χρήση των συναισθημάτων στις αναρτήσεις των εταιρικών σελίδων στο Facebook, ως μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ισχυρών συναισθηματικών δεσμών, μεταξύ καταναλωτών και μάρκας (brand-consumer associations), σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα
Γρηγορίου-Βιολάρη, Ανδρούλα (2015-08-26)Το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μέσω διαδικτύου παραμένει σταθερά επίκαιρο. Η έλευση του Web 2.0, αποτελεί ουσιαστικά το εφαλτήριο ραγδαίων τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και ανακατατάξεων αφού το τελευταίο ...