Browsing by Author "Κεχαγιάς, Ιωάννης"
Now showing items 18-20 of 20
-
Τμηματοποίηση αγοράς και καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Περιφέρεια Αττικής
Λαγκανίδου, Αναστασία-Ουρανία (2013-07-25)Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα, χαρακτηριζόμενη από συνεχείς αλλαγές και αστάθεια, εξαιτίας της αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
Σκαρβελάκης, Βασίλης (2014-09-02)Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ... -
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
Αληφαντη, Σοφία (2015-07-21)Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης. Η εστίαση της ...