Browsing by Title
Now showing items 573-592 of 5556
-
Ανάπτυξη προγράμματος και σημασία του Internal Marketing σε Ο.Τ.Α. Η περίπτωση του Δήμου Νοτίου Πηλίου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Σκοπός της επικείμενης μελέτης είναι η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ σε δημόσιους οργανισμούς και συγκεκριμένα στο Δήμο Νοτίου Πηλίου. Θα αναλύσουμε βασικές έννοιες του μάρκετινγκ σε γενικό πλαίσιο, στην πορεία θα ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής διαδικτυακής επικοινωνίας. Η περίπτωση του Κυπριακού Μουσείου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στα σύγχρονα μουσεία, με τη παραδοχή ότι η υιοθέτηση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο συστατικό ... -
Ανάπτυξη στρατηγικής πρότασης καθορισμού κριτηρίων. Αξιολόγησης έξυπνων πόλεων.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Κοινωνικά φαινόμενα όπως η αστικοποίηση, η μεγάλη αύξηση του πληθυσμού, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και των κοινωνικών δικτύων είναι μερικά από τα πολλά που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη εποχή. Καθώς οι σημερινές πόλεις λειτουργούν ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ κομπόστας ροδακίνου στην Ε.Α.Σ. Γιαννιτσών
(2013-07-25)Η βιομηχανία κονσερβοποίησης ροδάκινου είναι από τους ανταγωνιστικότερους παραγωγικούς κλάδους της Ελλάδας, αφού περίπου το 98% της παραγωγής εξάγεται στις διεθνείς αγορές και μάλιστα με μεγάλη γεωγραφική διασπορά. Η ΕΑΣ ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παρασκευή κυπριακών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι εξαγωγές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο για μια εταιρεία για να διεισδύσει σε μια ξένη αγορά στα πλαίσια της ανάπτυξης και της επιβίωσης της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στις εξαγωγές οι πωλήσεις πραγματοποιούνται ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ της μπύρας Fix για διείσδυση στην αγορά της Κύπρου
(2017-08-29)Οι νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες το καταναλωτικό κοινό είναι πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά απαιτητικό με τις υψηλές απαιτήσεις στα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι του νοικοκυριού του, οι καταναλωτές με γνώσει ... -
Ανάπτυξη στρατηγικών διάσωσης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο, σαν εργαλείο ανάκαμψης απο την οικονομική κρίση
(2016-03-17)Το αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη των στρατηγικών επιβίωσης που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο, μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που βιώνουν τα τελευταία χρόνια. ... -
Ανάπτυξη συστήματος γεωγραφικού εντοπισμού δυνατοτήτων αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου στην πλατφόρμα Android
(2012-11-06)Σκοπός της παρούσης διατριβής είναι η ανάλυση, σχεδίαση, κατασκευή (προγραμματισμός), εγκατάσταση και λειτουργία ενός σύγχρονου υπολογιστικού συστήματος που αποτελείται από τέσσερα διακριτά αλλά συνεργαζόμενα μεταξύ τους ... -
Ανάπτυξη συστήματος καταγραφής ίχνους (GPS Logger) με χρήση πλατφόρμας υλικού ανοικτού κώδικα "Arduino"
(2012-07-10)Η εργασία αφορά τη σχεδίαση, συναρμολόγηση υλικού (hardware) και την ανάπτυξη εφαρμογής λογισμικού, για την καταγραφή ίχνους με χρήση gps, πάνω από την πλατφόρμα υλικού ανοικτού κώδικα "arduino". Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ... -
Ανάπτυξη συστήματος παιχνιδοποίησης (Gamification in Education) στο πλαίσιο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2016-07-11)Η νέα προσέγγιση στην εκπαιδευτική διαδικασία που αναφέρεται στην Παιχνιδοποίηση της Εκπαίδευσης, με αντικείμενο τη χρήση μηχανισμών που διέπουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, έχει ως απώτερο στόχο την αύξηση του κινήτρου και ... -
Ανάπτυξη συστήματος ταυτοποίησης και εντοπισμού συσκευών 802.11
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της απεικόνισης των ασύρματων συσκευών και δικτύων ενός χώρου που αξιοποιούν το πρωτόκολλο 802.11, χρησιμοποιώντας ως αναγνωριστικό τις MAC διευθύνσεις τους . Σε πρώτο ... -
Ανάπτυξη σχεδιασμού διαχείρισης αποβλήτων από τον κατασκευαστικό τομέα - Πεδίο εφαρμογής: Κυπριακή δημοκρατία
(2017-03-01)Τα απόβλητα είναι ένας τομέας που ρυθμίζεται με μεγάλη σειρά νομοθετημάτων τόσο σε διεθνές επίπεδο, όσο και σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα οικοδομικά απόβλητα αναγνωρίστηκαν ως ιδιαίτερος κλάδος στερεών αποβλήτων τη ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την επίχειρηση Ε.Ν. ΜΑΝΟΣ Ε.Π.Ε.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στη συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται μία προσπάθεια δημιουργίας ενός οδικού χάρτη, ο οποίος θα καθοδηγήσει την εξεταζόμενη επιχείρηση στην επίτευξη των στόχων της. Ο οδικός χάρτης έχει τη μορφή σχεδίου μάρκετινγκ ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett Cyprus
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-06)Η διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα τον σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett στην Κύπρο. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι από τους κορυφαίους λιανοπωλητές ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης Boheme Fashion
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Boheme Fashion την περίοδο 2017 – 2018. Η Boheme Fashion παράγει και εμπορεύεται γυναικεία ενδύματα ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ και επωνύμων ετικέτων ελαιολάδου
(2012-08-28)Το ελαιόλαδο αποτελεί ένα απο τα πλέον σημαντικά αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας. Παρόλη την σημαντικότητα του όμως ένα πολύ μικρό κομμάτι της συνολικής παραγωγής τυποποιείτε και κατευθεινετε στις διεθνείς αγορές.Αυτό ακριβώς ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Sports Direct
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο των σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας Sports Direct, ενός επιχειρηματικού κολοσσού στον τομέα των αθλητικών ειδών. Όλα τα επιχειρηματικά σχέδια για τη δημιουργία μιας ... -
Ανάπτυξη σχέσεων επιχειρήσεων στο χώρο του φαρμάκου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Στη σύγχρονη ανταγωνιστική και συνεχώς μεταβαλλόμενη εποχή, οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους αποτελούν μια στρατηγική η οποία συμβάλλει στην απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην αφορά, εξασφαλίζοντας ... -
Ανάπτυξη του θεσμού των αμοιβαίων κεφαλαίων στην Ελλάδα-περίοδος 1990 εώς σήμερα
(2011-08-24)Η παρούσα εργασία, με την παράθεση ιστορικών και στατιστικών στοιχείων όπου απαιτείται, στοχεύει βασικά στη παρουσίαση της εξέλιξης του νομοθετικού πλαισίου στα Αμοιβαία Κεφάλαια στην Ελλάδα και τους παράγοντες που συνέβαλαν ...