Browsing by Author "Κλεάνθους, Πάρις"
Now showing items 34-53 of 63
-
Επιχειρηματικό σχέδιο για την δημιουργία και λειτουργία γηπέδων PADEL στην Λευκωσία
Σταυρίκκος, Σταύρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί στην παρουσίαση του αναγκαίου σχεδιασμού προκειμένου μια επιχειρηματική ιδέα που απώτερο σκοπό έχει την δημιουργία και την λειτουργία σύγχρονων αθλητικών εγκαταστάσεων PADEL στην Κύπρο (Λευκωσία) ... -
Η απήχηση του κοινού πλαισίου αξιολόγησης και των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητς στους δήμους της Ελλάδας
Μεϊμαράκης, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Αυτή η μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά την απήχηση του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης (ΚΠΑ) και των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στους δήμους της Ελλάδας. Επίσης, φιλοδοξεί να εντοπίσει παράγοντες και λόγους που ... -
Η διοίκηση στην ιατροτεχνολογία υπό το πρίσμα της ολικής ποιότητας
Σακελλάρης, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)H Διοίκηση και η Διάρθρωση μιας επιχείρησης που εμπορεύεται Πνευμονολογικό Ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και παρέχει υπηρεσίες κατ’ οίκον περίθαλψης μπαίνει κάτω από τον μεγεθυντικό φακό. Μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται ... -
Η καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου e-καταναλωτή
Κούτρα, Φωτεινή (2016-03-16)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δημιουργηθεί το προφίλ του Κύπριου eΚαταναλωτή. Δηλαδή μέσα από την παρούσα έρευνα προσδοκούμε στην καλύτερη κατανόηση του Κύπριου καταναλωτή μέσα από το διαδίκτυο και παράλληλα στον ... -
Η χρήση της τεχνολογίας απο τις Κυπριακές επιχειρήσεις
Κλεάνθους, Παναγιώτης (2016-09-19)Η τεχνολογία και η τεχνολογική ανάπτυξη είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για κάθε επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διαπιστώσει το βαθμό στον οποίο οι κυπριακές επιχειρήσεις έχουν προσαρμοστεί με την τεχνολογία ... -
Ιατρικά μηχανήματα και ψηφιακό μάρκετινγκ
Κολιολιός, Μιχαήλ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Το ψηφιακό μάρκετινγκ στο χώρο των ιατρικών μηχανημάτων αποτελούσε για πολλά χρόνια ένα κανάλι μάρκετινγκ που ελάχιστες επιχειρήσεις υιοθετούσαν, ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ είχε την πρωτοκαθεδρία και το μεγαλύτερο ... -
Ισότιμη πρόσβαση ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες – Μελέτη περίπτωσης: Κύπρος
Νικολάου, Αγγέλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-12)Σκοπός: Στην παρούσα διατριβή διερευνήθηκαν ο βαθμός πρόσβασης των ασθενών σε καινοτόμες θεραπείες σε παγκόσμιο επίπεδο εστιάζοντας στην Ευρώπη και οι λόγοι για τους οποίους η πρόσβαση σε καινοτόμα φάρμακα είναι προβληματική ... -
Καφές, το απαραίτητο "αξεσουάρ" στην καθημερινότητα μας. Πως το "τρίτο κύμα καφέ" κατέκτησε τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Coffee Berry και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί.
Πετεβίνου, Πέτρος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Πως ο καφές έγινε το απαραίτητο «αξεσουάρ» στην καθημερινότητα μας. Πως το «τρίτο κύμα καφέ» κατέκτησε τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Coffee Berry, μίας νέας επιχειρηματικής ιδέας, και πως μέσα σε πολύ ... -
Λειτουργική αριστεία, οργανωσιακή κουλτούρα και ευελιξία ως στρατηγική επιλογή συνεχούς βελτίωσης και επιχειρηματικής αριστείας στην διοίκηση ολικής ποιότητας
Ηροδότου, Ηρόδοτος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Ο στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει σε θεωρητικό επίπεδο την Οργανωσιακή Κουλτούρα των οργανισμών ως προϋπόθεση για τη Λειτουργική Αριστεία ως μακροπρόθεσμη επιλογή διαρκούς βιώσιμης ανάπτυξης, ... -
Μετάβαση Συνεργατικής Κυπριακής Τράπεζας στην Ελληνική Τράπεζα: συνέπειες, δυσκολίες και ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Νικολάου, Κυριακούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Με την εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ερευνώνται και παρουσιάζονται οι δυσκολίες, οι συνέπειες, η συμπεριφορά της διοίκησης καθώς και η ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού που δραστηριοποιείται στον τραπεζικό ... -
Ο ανταγωνισμός και η επιβίωση των υπεραγορών στην Κύπρο σε περίοδο κρίσης της Κυπριακής οικονομίας
Τούμπας, Στέλιος (2016-03-17)Η παγκόσμια οικονομική κρίση δημιούργησε σημαντική επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης. Η επιβράδυνση αυτή οδηγεί στη μείωση της ζήτησης των προϊόντων και των υπηρεσιών και μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι ... -
Ο πολύπλευρος ρόλος ενός εμπορικού/τεχνικού διανομέα (distributor) στον βιομηχανικό χώρο - αγορά.
Τσιαπιανίτης, Άγγελος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)Τα τελευταία χρονιά ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί στις διεθνείς αγορές αλλά και οι υφεσιακές πολιτικές έχουν οδηγήσει στην ανάγκη διερεύνησης και αξιοποίησης των κατάλληλων στρατηγικών από τα ηγετικά στελέχη των ... -
Ο ρόλος του στρατηγικού μάρκετινγκ στις αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης στην Κύπρο. Μελέτη περίπτωσης - Κοινοτικό Συμβούλιο Κιτίου
Παπαμιχαήλ, Αβραάμ (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή εξετάζει το ρόλο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ στις Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΑΤΑ) στην Κύπρο, με την μελέτη περίπτωσης του Κοινοτικού Συμβουλίου (ΚΣ) Κιτίου. Σκοπός της Διατριβής είναι ... -
Οι επιχειρήσεις στον κλάδο πώλησης συστημάτων ασφάλειας βιώνουν ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η επιτακτική ανάγκη διαφοροποίησης είναι θέμα επιβίωσης. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας CRP Security Systems Ltd.
Περδίου, Ελευθερία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ο σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει και να αναδείξει τις στρατηγικές εκείνες που θα βοηθήσουν την επιχείρηση CRP Security Systems Ltd η οποία βρίσκεται στον κλάδο πώλησης συστημάτων ασφαλείας, να επιβιώσει ... -
Οι οικονομικές επιπτώσεις για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την αύξηση του τουρισμού στην επαρχία Αμμοχώστου.
Παφίτη, Άννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-06)Η Κύπρος κάθε χρόνο γνωρίζει μεγάλη εισροή τουριστών από όλο των κόσμο ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και ειδικά στη επαρχία Αμμοχώστου, λόγω των κρυστάλλινων καθαρών νερών και των αμμώδη παραλιών που έχει. Αδιαμφισβήτητα ... -
Περιβαλλοντική στρατηγική και ναυτιλία
Παντελή, Μάριος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (International Maritime Organisation, ΙΜΟ) έχει θέσει τους στόχους που αφορούν τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από την Ναυτιλία με ορόσημο το 2030 και το 2050. Στόχος είναι η ... -
Ποιότητα και οι νέες προκλήσεις στον κλάδο του τουρισμού
Γιώρκα, Παναγιώτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Ο τομέας του Τουρισμού και της διαμονής στην Κύπρο μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια από τις βασικές βιομηχανίες του νησιού. Από το 1960, που είχε ξεκινήσει ουσιαστικά η ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα και παράλληλα του ... -
Ποιοτικός έλεγχος στην έξυπνη βιομηχανία και την αλυσίδα αξίας 4.0
Βούλγαρης, Σπυρίδων (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει στο σχεδιασμό νέων λύσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες όπως το Agent-based Digital Twin, το AI (τεχνητή νοημοσύνη) και το Blockchain για την βελτιστοποίηση της ποιότητας της παραγωγής ... -
Προκλήσεις και προοπτικές στην αγορά διαχωρισμών οικοπέδων στη Κύπρο: Η περίπτωση της Gerasimos Constructions Ltd
Λοΐζου, Μαργαρίτα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό τομέα, όπως είναι ο κατασκευαστικός, είναι αρκετά δύσκολο για τις Κυπριακές εταιρείες να επιβιώσουν αλλά και να καταστούν επιτυχημένες. Ως εκ τούτου, η φήμη που αποκτά μια εταιρεία είναι σε ... -
Πως διαφοροποιείται το μάρκετινγκ ενός ψηφιακού MBA προγράμματος με ενός συμβατικού
Σταυροπούλου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-05)Οι αλλαγές στον τρόπο μάθησης και η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς στην ανάπτυξη των σύγχρονων τεχνολογιών έχουν ωθήσει πολλούς ανθρώπους με διαφορετικό κοινωνικό και πολιτισμικό υπόβαθρο να ξεκινήσουν στην ...